Auteur Topic: Doodsoorzaak in Jamaica?  (gelezen 12868 keer)

Offline bibi585

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man

Offline Rafael

• Meer dan expert
Re: Doodsoorzaak in Jamaica?
« Reactie #1 Gepost op: zondag 13 augustus 2006 - 13:12:06 »

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #2 Gepost op: zondag 13 augustus 2006 - 13:28:37 »
Bij mij ook, wellicht een nu al verouderde link?

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zondag 13 augustus 2006 - 19:45:29 »
Ook bij mij is het niet gelukt  :'(

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 02:14:44 »
 :-\ bij mij nie (op beide pc's) nochtans heb ik hem maar net voor ik hem plaatste op het net gezet uit m'n opgeslagen bestanden. :-\
Nieuwe poging ;)
http://be.msnusers.com/jlsfcqqu5618mjt535dfvhb497/Documenten/Afbeeldingen%2Faccidents.pps

Tis een powerpiont-presentatie. 310kb

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 15:25:49 »
Werkt nog altijd niet, men vraagt of ik een netpassword wil aanmaken? is dat de bedoeling misschien?

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #6 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 16:28:18 »
Werkt niet.
Bij mij vraagt het niet om een netpassport. Ik neem aan dat je dat bedoelt Benny.
Ik heb er dan ook één. Die moet je standaard aanmaken voor hotmail en MSN.

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #7 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 16:33:38 »
Euch.... ??? ja dat bedoelde ik dus inderdaad ;)
Ik heb dus mijn hotmail al in geen eeuwen meer gebruikt en zal er dus niet meer zijn neem ik aan? msn gebruik ik ook niet.

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #8 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 20:56:34 »
Euh ???...hja ::) :-\ Dat ik het ook nie en weet. :-[

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #9 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:22:50 »
MSN paspoort is nodig, daar moet je dan een MSN/Hotmail-account voor nodig hebben, excuseert, maar er zijn genoeg mensen die niet deel willen uitmaken van de Microsoft MSN-secte, dus houd misschien in 't vervolg rekening ermee, als je links plaatst, dat je dat enkel doet naar pagina's die door iedereen zichtbaar zijn  ;)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #10 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:23:22 »
Euch.... ??? ja dat bedoelde ik dus inderdaad ;)
Ik heb dus mijn hotmail al in geen eeuwen meer gebruikt en zal er dus niet meer zijn neem ik aan? msn gebruik ik ook niet.

Als je je Hotmail dacht ik zes maand niet meer gebruikt, dan vervalt die automatisch.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #11 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:36:36 »
MSN paspoort is nodig, daar moet je dan een MSN/Hotmail-account voor nodig hebben, excuseert, maar er zijn genoeg mensen die niet deel willen uitmaken van de Microsoft MSN-secte, dus houd misschien in 't vervolg rekening ermee, als je links plaatst, dat je dat enkel doet naar pagina's die door iedereen zichtbaar zijn  ;)

Dat weten we ook weeral. ;) Nu nog uitvissen hoe je die links aanmaakt.  :-[

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #12 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 22:05:31 »
Nu nog uitvissen hoe je die links aanmaakt.  :-[

Als je dat knopje "Help" bovenaan niet wil gebruiken, dan zal ik jou een link geven:

http://www.christophoros.be/nl/forum/Themes/default/help/posting.dutch.html#bbcref

Stel gerust vragen als het nog niet duidelijk mocht zijn. ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #13 Gepost op: dinsdag 15 augustus 2006 - 03:17:14 »
Ik begrijp jouw opstandige gevoel maar ik heb zo de indruk dat de meesten wel onderdeel uitmaken van deze sekte  :)
De meesten hebben of een hotmailadres of MSN.  ;)
Dat is genoeg reden om het wel te plaatsen.
Niemand houdt jou tegen om ook zo'n paspoort aan te maken. Het is niet omdat je zo'n paspoort aanmaakt dat je daarom ook hotmail of MSN moet gebruiken  ;)

Zeg eens, gebruik jij geen instant messaging of gebruik je een ander programma zoals Google? Of heeft Linux hier ook al een versie van?
Aangezien de meesten MSN gebruiken lijkt het mij technisch toch een groot probleem om een andere applicaitie te gebruiken. Bij mijn weten accepteert MSN geen medegebruikers van andere applicaties en viceversa. Dit zal vast nog wel gaan veranderen in de toekomst.

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #14 Gepost op: dinsdag 15 augustus 2006 - 13:45:23 »
Ik begrijp jouw opstandige gevoel maar ik heb zo de indruk dat de meesten wel onderdeel uitmaken van deze sekte  :)
90% van de computergebruikers gebruiken Windows, moet ik me dan tevreden stellen
De meesten hebben of een hotmailadres of MSN.  ;)
Dat is genoeg reden om het wel te plaatsen.
Niemand houdt jou tegen om ook zo'n paspoort aan te maken. Het is niet omdat je zo'n paspoort aanmaakt dat je daarom ook hotmail of MSN moet gebruiken  ;)

Ik vind het vrij opdringerig om iemand een belofte te doen om iets "leuks" te vinden (dat is de hele bedoeling van een Humor-afdeling op een forum), maar om die belofte te kunnen zien, ben je verplicht je in te schrijven in een club/secte/whatever you like to call it, die totaal indruist tegen alles, waar ik achter sta op informatica-vlak.
Om nog maar te zwijgen over de massa's spam die je automatisch krijgt bij het maken van zo'n paspoort, ondanks alle beloften dat ze de adressen niet doorgeven aan derde partijen.

Zeg eens, gebruik jij geen instant messaging of gebruik je een ander programma zoals Google? Of heeft Linux hier ook al een versie van?
'k Zal je zelfs meer zeggen: Linux heeft verschillende programma's waarmee je ook met je MSN-paspoort toegang krijgt tot je MSN-contacten. Ikzelf ben enkel te vinden via ICQ en Skype, wat voor mij meer dan voldoende is. Zij die me willen vinden, zullen me vinden :-)
Aangezien de meesten MSN gebruiken lijkt het mij technisch toch een groot probleem om een andere applicaitie te gebruiken. Bij mijn weten accepteert MSN geen medegebruikers van andere applicaties en viceversa. Dit zal vast nog wel gaan veranderen in de toekomst.
Sorry de standaard MSN-client werkt niet onder Linux (vooropgesteld dat ik er al interesse in zou hebben)