Auteur Topic: Habemus Internet!  (gelezen 4499 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Habemus Internet!
« Gepost op: donderdag 26 juni 2008 - 20:55:07 »
Heden heeft het de Deutsche Telekom behaagd ons een internetverbinding via DSL ter beschikking te stellen. 24/7, en geen volumebeperking. Traag maar zeker, maar zeker traag, omdat we nogal afgelegen op een berg wonen (max. 384 kbps download en 64 kbps upload). Maar wel erg goedkoop.

Ik ben er dus weer bij, en het doet me veel plezier jullie hier terug te vinden.

Onze grote dank gaat uit naar bibi585 en zijn partner. Hij is als een ware virtuoos met de door ons gehuurde verhuiswagen naar Schönau am Königssee gereden, en heeft hem ook voor ons teruggebracht naar het Belgisch verhuurbedrijf. Bovendien hebben ze beiden veel en goed werk verricht bij de verhuizing.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
Re: Habemus Internet!
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 26 juni 2008 - 22:29:14 »
Blij van je op Internet terug te vinden :-)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 26 juni 2008 - 23:41:26 »
Blij van je op Internet terug te vinden :-)

Van ons ook. ;)

Onze grote dank gaat uit naar bibi585 en zijn partner. Hij is als een ware virtuoos met de door ons gehuurde verhuiswagen naar Schönau am Königssee gereden, en heeft hem ook voor ons teruggebracht naar het Belgisch verhuurbedrijf. Bovendien hebben ze beiden veel en goed werk verricht bij de verhuizing.

Met bijzonder veel plezier gedaan. :D
Alleen ligt je dakgoot ietwat op m'n lever. Ben dat niet gewoon van dergelijke stommiteiten te begaan. :-[

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 26 juni 2008 - 23:43:31 »
Met bijzonder veel plezier gedaan. :D
Alleen ligt je dakgoot ietwat op m'n lever. Ben dat niet gewoon van dergelijke stommiteiten te begaan. :-[

Precies iets gemist ? :)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 00:44:42 »
Precies iets gemist ? :)

Hja, met 2 tijdens een maneuvre zodanig naar een muurtje staan kijken om er zo dicht mogelijk achteruit bij te komen en de bocht in 1 keer te kunnen nemen dat ik stomweg vergeet dat de dakgoot een stuk verder uitzit dan het muurtje.
Resultaat: deuk in dakgoot. ::)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 01:06:04 »
Heden heeft het de Deutsche Telekom behaagd ons een internetverbinding via DSL ter beschikking te stellen. 24/7, en geen volumebeperking. Traag maar zeker, maar zeker traag, omdat we nogal afgelegen op een berg wonen (max. 384 kbps download en 64 kbps upload). Maar wel erg goedkoop.

Ik ben er dus weer bij, en het doet me veel plezier jullie hier terug te vinden.

Welcome back in the land of the living !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 09:40:30 »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #7 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 14:01:05 »

Het ging om de dakgoot van de garages in de achtertuin. Er zullen er niet velen in slagen om, zoals jij, 500 meter onze smalle straat achteruit in bergop op te rijden en zo met die vrachtwagen tot op het terras achteraan ons huis te geraken.

Maar dat was helemaal geen stommiteit van jou, miijn beste: het was een foutje van Roch, die jou gidste, waarbij hij alleen naar die steen keek en niet naar de dakgoot. Als iemand je gidst, dan moet je in principe alleen maar naar hem kijken. Want als je daarenboven ook nog zelf de obstakels in het oog moet houden, dan kan je beter zonder gids maneuvreren.

Maar maak je geen zorgen: Roch is ergens wel een handige Harry, hij heeft die dakgoot werkelijk prima hersteld.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #8 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 16:54:30 »
Maar dat was helemaal geen stommiteit van jou, miijn beste: het was een foutje van Roch, die jou gidste, waarbij hij alleen naar die steen keek en niet naar de dakgoot. Als iemand je gidst, dan moet je in principe alleen maar naar hem kijken. Want als je daarenboven ook nog zelf de obstakels in het oog moet houden, dan kan je beter zonder gids maneuvreren.

Klopt wel maar in mijn geval een flauw excuus.
Met mijn ervaring weet ik dat wanneer een "leek" aan het gidsen is ze meestal wel bepaalde dingen over het hoofd zullen zien.
In 99,9% van de gevallen loopt het goed af en heb ik het zelf gezien.
Hier vind ik het nog eens extra stom van mezelf daar ik er in m'n eentje ingemaneuvreerd was en wel degelijk wist dat die dakgoot een stuk verder naar voor kwam. ::)

Maar maak je geen zorgen: Roch is ergens wel een handige Harry, hij heeft die dakgoot werkelijk prima hersteld.  ;)

Gelukkig maar.
Toen ik z'n uitleg hoorde en de schade bekeek had ik er al redelijk vertrouwen in dat dit zonder al te veel kosten ging in orde komen.

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #9 Gepost op: vrijdag 27 juni 2008 - 16:58:57 »
Je zal al zeker niet geflitst worden met je nieuwe internet! Welkom terug ^^

Van flitsen gesproken, wie in de streek van Ieper komt voor het moment, oppassen geblazen.
De jaarlijkse rally is bezig dit weekend en alle mobiele flistapparatuur van Vlaanderen staat hier weer opgesteld. >:( :(