Auteur Topic: auto-lingerie !  (gelezen 1539 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
auto-lingerie !
« Gepost op: vrijdag 11 juli 2008 - 00:36:48 »
De laatste weken heb ik al een aantal keer lingerie voor auto's gezien. Je zou misschien zeggen JC heeft te veel Duvels gedronken, maar die auto-lingerie bestaat wel degelijk. Het gaat hier om de zogenaamde 'Radar bra's'. Je kan een voorbeeld vinden op http://www.porschemats.com/SpeedL/Corvette-C5-Car-Bras.html. Deze dingen bestaan uit een radar-absorberende stof die vooraan en achteraan aan de wagen worden bevestigd. De radar reflectie wordt hiermee geminimaliseerd waardoor de radar eenheid je niet meer 'ziet'. In de VS bestaan deze dingen al langer, maar in Europa had ik ze nog niet gezien. Of dit nu legaal is of niet, daar durf ik me niet over uit te spreken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto-lingerie !
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 11 juli 2008 - 14:53:32 »
Citaat
Wet van 16 maart 1968 betreffende de politie over het wegverkeer

Art. 62bis. Onverminderd de bepalingen van de wet van 30 juli 1979 betreffende de radioberichtgeving is het verboden elke uitrusting die of elk ander middel dat de vaststelling van overtredingen van deze wet en van de reglementen betreffende de politie over het wegverkeer, bemoeilijkt of verhindert of automatisch werkende toestellen bedoeld in artikel 62 opspoort, bij zich te hebben.

Dit is weer een toonbeeld van schabouwelijke wetgeving.

"Elke uitrusting" ... zijn dat ook de remmen, waarmee je kunt vertragen en zodoende de vaststelling van een snelheidsovertreding verhinderen?

"Elk ander middel" ... is dat ook je verstand, dat je in staat stelt om te vertragen ter hoogte van een kampeerplaats van middenbermtoeristen?
« Laatst bewerkt op: vrijdag 11 juli 2008 - 14:59:35 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."