Auteur Topic: vakantie ... eindelijk !  (gelezen 1974 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
vakantie ... eindelijk !
« Gepost op: woensdag 27 augustus 2008 - 10:32:05 »
Na een jaartje hard werken en eigenlijk nog meer, want vorig jaar nam ik geen lange vakantie, vertrek ik morgen voor 4 weken naar China. De reis gaat met de trein van Mechelen naar Zaventem, waar ik de rechtstreekse vlucht neem naar Beijing. 's Morgens vroeg in Beijing nemen we de vlucht naar Xi'an, waarna we nog 2,5 u met de bus verder rijden tot Baoji.
Ik zal nog regelmatig aanwezig zijn op het forum vermits ik bij mijn schoonouders internet heb. Van de grote Chinese firewall heb ik er weinig last.
In de eerste week van september worden de bergen zuidelijk van Xi'an grondig verkend. Er staan enkele serieuze hikes op het programma in de Qingling mountains, samen met Eliomys.
Wat later trek ik met mijn vrouw naar Yunnan en gaan we de uitlopers van de Himalaya daar verkennen, met o.a. de bovenloop van de Mekong en Shangri-la.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: vakantie ... eindelijk !
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 27 augustus 2008 - 21:28:42 »
Dat belooft een boeiende vakantie te worden ...

Geniet er met volle teugen van, en kom gezond weer thuis!  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
Re: vakantie ... eindelijk !
« Reactie #2 Gepost op: zondag 31 augustus 2008 - 03:03:44 »
Ik heb het zo ver niet gaan zoeken want ik ben namelijk net terug van een weekje in de Jura-streek.
Het was weeral veel te lang geleden dat ik nog eens over de Franse wegen had kunnen cruisen, zalig. :D