Ach, als het jou een troost kan zijn: België is momenteel een bijzonder boeiend land. De communautaire problemen vieren hoogtij, en er hangen weeral allerlei stakingen in de lucht.
boeiend zeg je
Mijns inziens zouden de heren politici beter eens aan de economische situatie werken, kortom regeren zoals het moet ipv al 1,5 jaar over communautaire dossiers te blijven zagen en geen vooruitgang te boeken. Je moet in de prive maar eens proberen wat zij blijkbaar ongestraft kunnen, ge zult vlug buiten vliegen.
Daarnet hoorde ik van een Duitse kennis dat hij vandaag les gehad had over de politieke situatie in België, zegt dat ze daar ook gelachen hebben zeker... Ik ben server admin op Duitslands's bekendste gamingserver voor Mta (phrozenbyte.de), vandaar heb ik heel wat 'kennissen' in Duitsland. Echt kennen doe je die mensen natuurlijk niet, je kent hun nicknames, weet waar ze wonen enzo, en na 1j schept dat wel een band. Enja, sinds ik op de hogeschool jammer genoeg geen Duits meer heb is dit voor mij de ideale manier om het nuttige aan het aangename te koppelen
Ik kan rustig gamen en ondertussen m'n Duits blijven onderhouden/gebruiken.