Auteur Topic: motorbear was jarig  (gelezen 3010 keer)

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
motorbear was jarig
« Gepost op: woensdag 01 oktober 2008 - 10:48:33 »
@ Moterbear

Eerst en vooral proficiat met je verjaardag en vooral sorry voor het te laat zijn (ik hoop dat ons kaartje wel op tijd was  ;) )

@ alle anderen  ;)

Jozef zal zijn proficiat aan zijn vrouwtje wel persoonlijk gegeven hebben maar dat er voor de rest niemand aan gedacht heeft (of geen tijd gehad heeft ) vind ik spijtig  :'(

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: motorbear was jarig
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 01 oktober 2008 - 10:57:08 »
Ik had het nochtans genoteerd en ben het toch vergeten  :-[

Proficiat !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 01 oktober 2008 - 17:05:45 »

Offline Motorbear

• Starter
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 01 oktober 2008 - 17:34:12 »
Hallo, hallo,

Dag iedereen. Hartelijk dank voor jullie fijne wensen.

Een dagje te vroeg of een dagje te laat, maakt niet uit. Het is alleen  heel fijn om te weten dat iedereen zo met me begaan is en me toch nog een fijne verjaardag heeft toegewenst.

Aan Benny: ja hoor, kaartje ontvangen, ik probeer trouwens straks nog eens met Nancy te bellen want da's ook alweer veel te lang geleden, hoop dat ze het me niet kwalijk neemt. Enne.... Jozef heeft me idd helemaal niet vergeten hoor.... Heb een reuze verjaardag gehad hier voor het eerst in "mijn" bergen....

Aan Joeri: geen probleem, denk ook niet altijd aan alles en wat ik genoteerd heb, vergeet ik dan weer te lezen, ken dat.

Aan Rafael: we zijn al van maandag aan 't feesten, dus dit is dag nr 3, heb het reuze gehad voor mijn 36ste verjaardag...

Groetjes aan iedereen en kus van
Motorbear
In Bayern ist man Zuhause!!!

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 02 oktober 2008 - 00:27:48 »
maar dat er voor de rest niemand aan gedacht heeft (of geen tijd gehad heeft ) vind ik spijtig  :'(
Ik had het niet gezien.

Motorbear, ook van mij nog proficiat, dat je nog maar vele gezonde en gelukkige jaren mag hebben met Jozef.

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 02 oktober 2008 - 02:23:32 »
Verdorie, verdorie, 3x verdorie.

De avond ervoor het er met m'n vriendin nog over gehad en ze ging eens bellen maar door de ...niet echt grote drukte fisiek maar wel mentaal kompleet uit ons gedachten gegaan.
Nochtans een herinneringsmail gekregen en toch....toemme toch.

Toch een hele dikke proficiat motorbear en de drie kussen zullen we wel tegoed houden. :-* :-* :-*