De beste tijd is nu terug van de langzame limburger
37.1 
Slecht nieuws trage Limburger

Ik heb zojuist 33.1 gehaald.

Troost je, ook ik kom uit Limburg. Ik had na 5 minuten al 35.3 maar ik dacht dat jouw tijd 33.3 was dus ik was nog even doorgegaan.
Tot mijn eigen verrassing is dit best wel leerzaam voor de echte maneuvres. Je kan met dat 3de onderdeel goed zien waarom je achteruit moet inparkeren. Net als in het echt merk ik dat het makkelijk gaat als je de tijd neemt en dat je botst wanneer je te gehaast bent. In het echt maak ik met corrigeren al snel te grote stuurbewegingen, dat deed ik hierbij ook.
Alleen die bediening vind ik wat lastig. Je moet eerst met de muis klikken en dan start het meteen terwijl je ook met jouw rechterhand die auto moet besturen, dat hadden ze simpel opgelost door je zelf de knoppen te laten instellen of zelf bijvoorbeeld asdw te programmeren als alternatieve besturing.
Benieuwd ofdat iemand mijn tijd nog kan verbreken. Het is mogelijk, als ik alle oefeningen perfect zou doen dan zou ik er nog minstens 5 sec van af kunnen halen. Mijn toptijden voor de eerste 2 onderdelen zijn respectievelijk 6,7 en 5,6 sec, op het 3de en 4de onderdeel verlies ik vaak onnodig 2-3 seconden doordat ik net te vroeg of te laat draai en dan nog een correctie moet doen. Het is natuurlijk zo dat de ene keer de ene oefening wat minder gaat en de andere keer weer een andere.