Auteur Topic: parkeren  (gelezen 16561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #30 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 16:44:15 »

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #31 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 16:45:55 »
@ Jozef

Sorry voor de grote ik had je bericht nog niet gelezen ;D

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: parkeren
« Reactie #32 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 17:39:14 »
@ Jozef

Sorry voor de grote ik had je bericht nog niet gelezen ;D

Geen probleem, Benny. Als ik meer schijfruimte nodig heb, kom ik wel eens rond met mijn klak.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #33 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 19:34:43 »

Offline Bertje

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #34 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 21:48:45 »
Er zit nog een klein beetje AI in het spelletje. Als je bij de 3de maneuvre achteruit inparkeert dan staat de hond zo dat je bij de 4de maneuvre vooruit moet inparkeren en andersom. Probeer het maar eens uit.
Ik parkeer zowel met als zonder hond achteruit.

Mijn huidige records: 5.5, 3.9, 7.8 en 13.0. Mijn huidig totaalrecord is 41.6.
Ik heb natuurlijk wel het probleem dat ik op mijn werk met de rug naar de (open) deur zit waar iedereen passeert op weg naar de drankautomaat ...

Offline Bertje

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #35 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 22:30:01 »
Na eventjes oefenen: 5.3, 3.4, 6.9, 8.1, totaal: 26.8

Dit is eigenlijk een gevaarlijk spel (zoals zovelen): voor je het weet ben je er een uur tijd mee kwijt.

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: parkeren
« Reactie #36 Gepost op: vrijdag 01 september 2006 - 23:30:15 »
Benny en Bertje, proficiat met jullie zeer scherpe tijden.
Ik vind het ook nogal verslavend.
Ik ga straks weer eens wat oefenen. Op naar de 25 ;D
« Laatst bewerkt op: vrijdag 01 september 2006 - 23:33:38 door BBB »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: parkeren
« Reactie #37 Gepost op: zaterdag 02 september 2006 - 01:18:40 »
33 leden, elk 5 euro en je hebt toch wel een gigabyte ruimte ;D

1 GB schijfruimte en 50 GB traffiek per maand heb ik nu al voor 4,95 Euro per maand. Zie http://www.all-inkl.com/index.php?content=angebote_webpremium, formule L.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #38 Gepost op: zaterdag 02 september 2006 - 11:25:11 »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: parkeren
« Reactie #39 Gepost op: zaterdag 02 september 2006 - 16:21:45 »
1 GB schijfruimte en 50 GB traffiek per maand heb ik nu al voor 4,95 Euro per maand. Zie http://www.all-inkl.com/index.php?content=angebote_webpremium, formule L.  ;)

Dat is dus afgerond 60 euro per jaar? En ik dacht dat mijn Nederlandse host al zo goedkoop was.. Voor jouw pakket zou ik daar 17 euro per maand mogen neerleggen.. Een 184 euro per jaar dus, excl. 19% BTW. De service is natuurlijk wel top daar, alsook de snelheid. Maar gelukkig wordt mijn website gesponsord dan :D

Die 4,95 Euro van mij is inclusief BTW (zal volgend jaar wel iets omhoog gaan als de Duitse BTW van 16% naar 21% stijgt). Mijn pakket is het goedkoopste bij Neue Medien Münnich waarbij je PHP en MySQL hebt, die ik alvast voor het forum nodig had.

En lees er de Duitse vakpers maar op na: Neue Medien Münnich behoort tot één van de betrouwbaarste providers in Duitsland. Bovendien rekenen ze maar heel weinig aan per GB als ik toch eens de 50 GB per maand zou overschrijden.

In de prijs van 4,95 Euro per maand is uiteraard ook de Belgische domeinnaam inbegrepen.

Als buitenlander ben ik er wel verplicht om 1 jaar vooraf te betalen, omdat ze geen domiciliëring op een Belgische bankrekening kunnen hebben. Maar in ruil daarvoor krijg ik dan, net als de Duitsers die vrijwillig 1 jaar voorafbetalen, nog eens 10% korting.

Zolang ik het kan, zal ik mij van sponsoring onthouden, zodat ik in volledige onafhankelijkheid van wie dan ook kan publiceren.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #40 Gepost op: zondag 03 september 2006 - 00:41:18 »
« Laatst bewerkt op: zondag 03 september 2006 - 00:42:51 door Rafael »

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: parkeren
« Reactie #41 Gepost op: zondag 03 september 2006 - 23:30:57 »
(We gaan erg ver offtopic, als het te ver gaat, mag je dit wissen.)

Heel dien thread is off-topic in deze rubriek feitelijk, want grappig zijn die parkeermanoeuvers nie, eerder bittere ernst :)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: parkeren
« Reactie #42 Gepost op: zondag 03 september 2006 - 23:54:31 »
In een spelletje is het wel grappig ;D
Ik vrees dat ik me ga moeten terugtrekken uit de wedstrijd. Ik zit in de eerste 2 ronden 1 seconde boven de tijden van Bertje (en vermoedelijk dan ook die van Benny) en zie geen mogelijkheid om dat sneller te doen.
Ik zal het nog wat blijven proberen maar ik verwacht niet dat ik nog onder die tijd ga komen. 26,5 is het beste wat ik heb gehaald.
Bij de 1ste maneuvre ga ik eerst links naar voor, dan rechts naar achteren en dan weer links naar voor. Bij de 2de maneuvre ga ik een klein stukje links naar voor, rechts naar achter en dan links naar achter.
Benny en Bert, maak er nog een spannende wedstrijd van.  ;)

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #43 Gepost op: maandag 04 september 2006 - 09:42:17 »
Citaat
Heel dien thread is off-topic in deze rubriek feitelijk, want grappig zijn die parkeermanoeuvers nie, eerder bittere ernst

 @ Os2lover.

Als "Het land uit" de manoeuvres in het belachelijke trekt mogen wij ons toch ook wel eens amuseren zeker  ;D

Citaat
Ik vrees dat ik me ga moeten terugtrekken uit de wedstrijd. Ik zit in de eerste 2 ronden 1 seconde boven de tijden van Bertje (en vermoedelijk dan ook die van Benny) en zie geen mogelijkheid om dat sneller te doen.

Volhouden BBB, ik kijk nog niet eens naar de tijden van jullie want het komt soms voor dat je een langzamere tijd haalt in de eerste oefening en toch heel goed eindigt.
Of nog erger je hebt een supertijd in de eerste 2 en de rest gaat mis.

Het valt ook op dat de "examinator  ;)" raar doet.
De ene keer sta ik barslecht geparkeerd en krijg ik de melding perfect en de andere keer een mm uit de lijn en dit wordt niet goedgekeurd.

Ik wacht gewoon dat mijn record verbeterd wordt en dan sla ik pas terug :P

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: parkeren
« Reactie #44 Gepost op: woensdag 09 mei 2007 - 23:59:45 »