Hier is het iets duidelijker.

Erachter staat er 70km/u maar ervoor, zeker gezien het kruispunt is het 90km/u.
Ervoor 90 zegt ge ? ahum, dan is het wslk nog een tijdje kaarsrecht ervoor en geen bbk te bespeuren, of vergis ik mij ?
Waarom willen ze daar dan stop and go afdwingen of tenminste 30-50 naargelang voertuig ?
Ik kan me goed voorstellen dat sommige jonnies / tot waaghalzen daar om het rapst proberen die chicane te nemen... zo´n "open" doelkans om te kunnen stoefen over "zijn baanligging"...

Die gevaarlijke chicane met "dodelijke boordstenen"
(dacht eerst aan een mislukte mini-copie van de oude busstop-chicane in Francorschamps
) stel ik mij ook vragen, wat überhaupt het nut ervan is, buiten bijkomend ongevalgevaar te creëren:
Het eerste wat mij opkwam:
(fietspadbord stond al op de eerste foto)- hoe ziet het daar ´s nachts uit ?
Ik zie maar aan ene kant verlichting -elke tweede paal- om de 100 m geschat, en een paal staat precies op de eigendom van dat groot wit huis,
of liggen er 2 huizen achtereen ? dan is het lintbebouwing zekers

.
Ook de bushalte is naar de voorkant verlegd op de tweede foto.
- wie is (zijn) de eigenaar(s) van dat huis (zen ?) ? Hebben die veel macht in de gemeente ?

lijkt wel een private bushalte voor die paar huizen... en dan nog op de weg... plaats genoeg voor een inham zou ik denken, tzal wel de moeite niet zijn voor die 5 passagiers per jaar... (kweetniet) (om van een buskotje maar te zwijgen... ) of mss belbushalte ?
- Ook het aanplanten van jonge bomen langs de weg kon natuurlijk niet uitblijven...
Beter voor de veiligheid was natuurlijk dat geld voor die boompjes voorzien om de ganse stroomvoorziening ondergronds te leggen (ook voor dat huis), en eventueeel de verlichting te verbeteren (gelijkmatig) nu staan die betonpalen daar maar als stroomkabeldrager...
- Dus duidelijk geen bebouwde kom of enige lintbebouwing, 1 of 2 huizen staan enorm ver weg vd hoofdweg en hebben plaats en overzicht zat om veilig hun in/uitrit te nemen, zelfs nog niet de moeite om daar 70 te verantwoorden (gescheiden fietspaden) met of zonder inham voor de bus. Een stoppende bus lijkt me zichtbaarder in alle omstandigheden en is in feite een stoppende hindernis. De buschauffeur kan van ver zien als er wachtenden zijn, indien niet zal hij zeker niet vertragen.
Die haaientanden links en rechts is dat een privé oversteekplaats voor de fietsers van dat huis ? En aangezien de bushalte naarvoor verlegd is, moeten die eventuele fietsers om die eventuele bus omheen fietsen ?

btw, Er zijn nog een paar zeer merkwaardige dingen of borden niet meer te zien op de 2e foto, waar is die B15 plots ? Is die zijweg rechts verdwenen ? Die ruwbouw schijnt een dak gekregen te hebben... die ene grotere boom is plots bijgekomenen nog een hele hoop groen daar rechts vd weg... het fietspadbord zal ook wel verplaatst zijn ?
Lijkt me ook C43-50 te zijn op de eerste of bovenste foto, de 2e is 70.
Er lijken precies maanden te liggen tussen beide foto´s, en toch zien de 2 voertuigen in de verte op beide foto´s er identiek uit.