Jozef zou zich wellicht met de wegcode kunnen bezig houden, een grote toegevoegde waarde zou zijn wanneer enerzijds de wegcode en wet volledig wordt uitgelegd maar wanneer dit tegelijk helder wordt gemaakt met behulp van een wat beter taalgebruik, voorbeelden en er wordt ingegaan op hiaten in de wegcode of artikels uit de wegcode die het risico verhogen.
Mijn kennis van het Belgisch verkeersrecht is aan het aftakelen. Ik heb nu immers meer belangstelling voor het verkeersrecht in Duitsland en Oostenrijk.
We hebben hier gelukkig mensen die zeer goed op de hoogte zijn van Belgisch verkeersrecht. Ik denk ondermeer aan Inazuma, JPD, Kunde, mazda, xantingo (sorry als ik nog iemand over het hoofd zie).
Ik heb een concreet idee om alvast de verkeersregelgeving interessanter te presenteren dan op de al bestaande sites daaromtrent. Ik wil ze graag via PB mededelen aan belangstellenden die ermee akkoord gaan het concept niet aan medewerkers van andere websites mede te delen.
Daarnaast zou Jozef wellicht veel interessante informatie kunnen verschaffen over boten.
Dan praten we evenwel niet meer over wegverkeer, doch over scheepvaartverkeer.

Maar onze website vroeger was Mambo Open Cource. Of Joomla? Kan dat eventueel tot de mogelijkheid behoren, JC? Jozef zal wel met kennis van zaken toelichtingen kunnen geven wat onze website vroeger betrof.
Het content management system was Mambo. Joeri gaat voor deze site
Drupal gebruiken. Zoals elk CMS, vereist het wel wat technische kennis van de beheerder(s), maar niet van de redactionele medewerkers.
Desgewenst zijn we bereid in de kosten te delen.
Bedankt, Marc, maar we staan nog niet voor kosten. Drupal is gratis verkrijgbaar, en de site levert geen bijkomende kosten op voor mijn shared webspace bij
Neue Medien Münnich.