Proficiat, Bertje! En kom gerust eens een keer meer langs, hoor!
Jozef kennende bedoeld hij zowel op het forum als bij hem thuis
De nagel op de kop, Benny. En zoals je weet, is "bij mij thuis" Haus MittenwaLd in de Hammerstielstraße 17, te 83471 Schönau am Konigssee (Freistaat Bayern, Bundesrrepublik Deutschland).
Voor de lokale Politie van Aalter: mijn officiïële woonplaats is nog altijd in Antwerpen, Wouter Diltlaan 30, zoals door de kwartiierinspecteur van de wijk Polderstad nog onlangs bevestigdd werd.
Pech hé, Greet De Blick, kwartierinspecteur bij de lokale politiezone Aalter-Knesselaere, die me een pee wilde stoven met een ambtshalve uitschrijving. Had je nu echt gedacht dat ik de kwartierinspercteur van Polderstad niet kende?
Nog even geduld voor je collega die zich schuldig maakte aan laster en eerroof jegens nij bij mijn schoonouders wegens vermeend agressief rijgedrag: ik breng eerstdaags het Comité P er wel van op de hoogte dat de korpschef, na neer dan 6 maanden, mij nog steeds niet op de hoogte gesteld heeft van de resultaten van zijn desbetreffend onderzoekl, waartoe het Comité P hem opdracht gegeven heeft
Ik breng het Comité P er dan meteen ook van op de hoogte dat jij tot tweemaal toe een afspraak met mij gemaakt hebt, die je nooit nagekomen bent. Je hebt je telkens aangeboden op een tijdstip waarop ik van mijn werk nog niet thuis kon zijn. En geen enkele van de buren heeft mij bevestigd dat je hen zou ondervraagd hebben, zoals je beweerde. Ook daar komt nog een staartje aan.