Auteur Topic: max. snelheid en fietsers  (gelezen 10351 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: max. snelheid en fietsers
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 14 januari 2009 - 00:18:54 »
Citaat
Wegcode.be heeft sedert het begin van de telling 5 miljoen bezoekers gehad.
We danken iedereen voor het blijvend vertrouwen in ons en we kijken uit naar de volgende 5 miljoen bezoekers

"Iedereen"? Leugenaars! Mij en heel wat anderen hoefde de v.z.w. Wegcode alvast niet te danken voor het vertrouwen dat ze jarenlang totaal uitgehold hebben. Levensgevaarlijke totaal verkeerde antwoorden op verkeersvragen, een beheerder die met zijn meer dan schabouwelijk Nederlands voordurend blijk gaf van een gebrek aan respect voor de bezoekers, via e-mail toegegeven chantage door een beëdigd persoon om mijn verbanning van het forum te bewerkstelligen, het smeden van schandelijke plannen ter onrechtmatige benadeling van andere burgers op het gesloten politieforum,, het wekenlang saboteren van het GRO-forum,  pogingen tot beïnvloeding van een webmaster in mijn nadeel... Ze zouden zich veeleer moeten schamen om hun verleden.

Bezoekersaantallen = waarde van publiciteit op de website = sposorgelden van Kluwer, www.rijschoolfury.be, Euro Pauls, Joost Peeters... en dat alles voor wat er nog overblijft van de site.

Kijk gerust uit naar de volgende 5 miljoen bezoekers, jongens. Ik zou er wel eens kunnen voor zorgen dat het nog héél lang duurt voor jullie die bereiken.

Voor de raadsheren van de v.z.w. Wegcode die het opportuun zouden achten om Christophoros hiervoor aan te vallen: deze posting valt niet onder de verantoordelijkheid van de Heer Joeri Cools, doch uitsluitend onder de verantwordelijkheid van de auteur:

Jozef Charles René Baum
met als officiële woonplaats:
   Wouter Dilftlaan 30
   2660 Antwerpen (district Hoboken)
beroep: bediende
geboren te Mortsel op 28.07.1952

Rijksregister nr. 52.07.28-035.72
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rudi

• Expert
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 15 januari 2009 - 11:01:17 »
Jongens, nie herbeginne hé. We weten het allemaal, verspeel geen bandbreedte meer aan die site. Jozef, da's slecht voor uwen bloeddruk man. ;)

Graag even terug naar de vraag en tevens naar de vraag van nieuwkomer Kris. Hij stak een politievoertuig voorbij en zo hij dit langs links deed (dank u Wooter) zie ik hierin geen graten. Maar wie ben ik?

Zoals Jozef stelt hoeft een fiets geen snelheidsmete. Kan men zich hiermee verweren bij een 40 per uur in zone 30. Ok, voor 40 km/uur moet je al serieus trappen, maar een tros geoefende wieler(tero)risten heeft daar geen moeite mee, en dus is een zware snelheidsovertreding niet louter theoretisch. Ik mail dus nu naar K. Van Brempt om voor te stellen dat op de "poep" van de "coureurs" verplicht een kenteken geschilderd moet worden voor de flitspaalfoto's. Kassa, Kassa,

wooter

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: donderdag 15 januari 2009 - 14:29:23 »
Diegene die dachten dat het discussiegedeelte van het wegcode.be-forum veel waarde had, of van betekenis was in de totale bezoekers, zijn schromelijk misleid...

gratisrijbewijsonline.be  heeft bezoekers, omdat ze inhoud hebben voor mensen die hun rijbewijs willen halen.
wegcode.be heeft bezoekers, omdat het de enige plek is waar je het hele verkeersreglement kan terugvinden, én een vraag- en antwoordomgeving
Klop je niet teveel op de borst omdat je enkel maar wat meelulde op een discussieforum...

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #18 Gepost op: donderdag 15 januari 2009 - 15:41:52 »
Diegene die dachten dat het discussiegedeelte van het wegcode.be-forum veel waarde had, of van betekenis was in de totale bezoekers, zijn schromelijk misleid...

gratisrijbewijsonline.be  heeft bezoekers, omdat ze inhoud hebben voor mensen die hun rijbewijs willen halen.
wegcode.be heeft bezoekers, omdat het de enige plek is waar je het hele verkeersreglement kan terugvinden, én een vraag- en antwoordomgeving
Klop je niet teveel op de borst omdat je enkel maar wat meelulde op een discussieforum...
Ik weet het maar over mijn lijk dat ik over hen ooit nog wat aardigs zeg. ;)
Verder ga ik er geen bandbreedte aan verspillen.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #19 Gepost op: donderdag 15 januari 2009 - 15:45:50 »
Jongens, nie herbeginne hé. We weten het allemaal, verspeel geen bandbreedte meer aan die site. Jozef, da's slecht voor uwen bloeddruk man. ;)

Gelijk heb je, Rudi.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

wooter

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: donderdag 15 januari 2009 - 15:50:47 »
Ik weet het maar over mijn lijk dat ik over hen ooit nog wat aardigs zeg. ;)
Je kan ook nog altijd zwijgen... :)