Wegcode.be heeft sedert het begin van de telling 5 miljoen bezoekers gehad.
We danken iedereen voor het blijvend vertrouwen in ons en we kijken uit naar de volgende 5 miljoen bezoekers
"Iedereen"? Leugenaars! Mij en heel wat anderen hoefde de v.z.w. Wegcode alvast niet te danken voor het vertrouwen dat ze jarenlang totaal uitgehold hebben. Levensgevaarlijke totaal verkeerde antwoorden op verkeersvragen, een beheerder die met zijn meer dan schabouwelijk Nederlands voordurend blijk gaf van een gebrek aan respect voor de bezoekers, via e-mail toegegeven chantage door een beëdigd persoon om mijn verbanning van het forum te bewerkstelligen, het smeden van schandelijke plannen ter onrechtmatige benadeling van andere burgers op het gesloten politieforum,, het wekenlang saboteren van het GRO-forum, pogingen tot beïnvloeding van een webmaster in mijn nadeel... Ze zouden zich veeleer moeten schamen om hun verleden.
Bezoekersaantallen = waarde van publiciteit op de website = sposorgelden van Kluwer,
www.rijschoolfury.be, Euro Pauls, Joost Peeters... en dat alles voor wat er nog overblijft van de site.
Kijk gerust uit naar de volgende 5 miljoen bezoekers, jongens. Ik zou er wel eens kunnen voor zorgen dat het nog héél lang duurt voor jullie die bereiken.
Voor de raadsheren van de v.z.w. Wegcode die het opportuun zouden achten om Christophoros hiervoor aan te vallen: deze posting valt niet onder de verantoordelijkheid van de Heer Joeri Cools, doch uitsluitend onder de verantwordelijkheid van de auteur:
Jozef Charles René Baum
met als officiële woonplaats:
Wouter Dilftlaan 30
2660 Antwerpen (district Hoboken)
beroep: bediende
geboren te Mortsel op 28.07.1952
Rijksregister nr. 52.07.28-035.72