Ik wou gewoon even duiden dat technisch gesproken deze brommers op (veel) meer voorzien zijn dan 45 km/uur, en niet persé mits hogere snelheid gevaarlijk worden. Ik heb niet gesproken dat dit moet kunnen om snelheidsovertredingen te begaan.
@ sniper : er moet evenwel ergens een grens gelegd worden. 100 km/u lijkt mij wel van het goede teveel. On topic wou ik maar kwijt dat de strafmaat mij al te dikwijls buiten proportie lijkt. Ik voer geen pleidooi voor het optrekken van de snelheid, maar een tiener brandmerken omdat zijn stalen rosje 51 km op de band haalt en als hij als een volleerde crimineel door de "overheid"aangepakt wordt keur ik evenzeer af.
de wet is er voor iedereen
als hij 51 wil rijden, moet hij een moto kopen
ik heb ook net een ticket gekregen omdat ik op een onbewaakt moment met de gevaarlijke snelheid van 73 km/u reed op een 2*2 met max snelheid 70 km/u
ik ben gepakt, dus ik moet betalen
wil ik niet gepakt worden moet ik maar niet te rap rijden
van die grens, wat ik wil zeggen is dat als de grens verlegd word ze toch nog sneller zullen willen (wij waren ook zo, dus waarom zou het nu anders zijn)
dat ongeval in brugge is mij niet bekend
[grapmodus]maar er is blijkbaar een verzachtende omstandigheid (een nederlander) [/grapmodus]