Auteur Topic: Parkeren onder uw oprit via hydraulische lift  (gelezen 7161 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Parkeren onder uw oprit via hydraulische lift
« Gepost op: maandag 30 maart 2009 - 21:59:35 »
Citaat van: vandaag.be
Nieuw: parkeren ónder uw oprit via hydraulische lift

Wie zijn of haar auto helemaal uit het zicht van dieven wil stallen en een garage niet veilig genoeg vindt, kan nu een hydraulisch platform in z'n oprit laten inbouwen.

Eens het hydraulische platform samen met de wagen de grond is ingezakt, ziet de oprit er doodgewoon uit. Er kan zelfs een bloemenbed of fonteintje op geplaatst worden. Een tweede wagen erop parkeren is ook mogelijk.

Het geheel lijkt wel afkomstig uit een aflevering van de poppenreeks 'Thunderbirds', wordt gemaakt door de Britse firma Cardok en kost zo'n 54.000 euro.

Foto Daily Mail
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Parkeren onder uw oprit via hydraulische lift
« Reactie #1 Gepost op: maandag 30 maart 2009 - 23:58:02 »
 :-X
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:47:07 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 01:59:33 »
Als ik ooit een nieuw huis zet komt dat in mijn garage om zo in de kelder aan mijn hobby te kunnen werken, ben ik allang van plan.

Jij zou er dus 54.000 Euro, zijnde zowat 2.178.354,60 BEF per jaar, voor overhebben? Prociificat! Ik denk dat een diefstalverzekering je heel wat goedkoper zou uitkomen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Daffodil31LE

• Expert
  • Pienter Pookje
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 08:11:48 »
Jozef.... Hoe kom je erbij dat dat per jaar zou zijn? Het lijkt me eerder een eenmalige uitgave...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 09:34:09 »
Ook *eenmalige 54.000 € vind ik zeer veel, de gewone klassieke garage in het huis integreren zal veel minder kosten.
*de onderhouds- en energiekosten zullen ook wat hoger zijn als bij een sectionale poort met 500 W-electromotortje...

De klassieke garage is daarenboven veel comfortabeler, want wie wil er nu door weer en wind gaan om eens bij zijn auto te komen?
En aan de goede verluchting van dat ding heb ik ook mijn twijfels... niets slechter als een vochtige garage.
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 16:58:40 »
Jozef.... Hoe kom je erbij dat dat per jaar zou zijn? Het lijkt me eerder een eenmalige uitgave...

Juist, ik heb een bok geschoten. Bedankt voor de rechtzetting!  ;)

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 17:58:44 »
 :-X
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:46:12 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien