Citaat van: KV op dinsdag 31 maart 2009 - 17:57:56het geluid dat een band maakt is voor mij geen criterium, zijn grip welJuist maar dat blijkt dus hetzelfde te zijn (als je de juiste band kiest).
het geluid dat een band maakt is voor mij geen criterium, zijn grip wel
Omdat het net zoals bij het huisvuil is, de burgers hebben de plicht om goed te sorterenen de overheid zorgt voor een degelijke ophaling-verwerking.
Citaat van: jo op dinsdag 31 maart 2009 - 17:55:21Omdat het net zoals bij het huisvuil is, de burgers hebben de plicht om goed te sorterenen de overheid zorgt voor een degelijke ophaling-verwerking.Ja, dag Jan! Dat heb ik gezien toen ik uit Hoboken verhuisd ben. Die dag heb ik uiteraard veel buiten gestaan, en daardoor heb ik de vuilnisopwagen zien voorbijkomen.
Citaat van: jozef op dinsdag 31 maart 2009 - 23:44:28Citaat van: jo op dinsdag 31 maart 2009 - 17:55:21Omdat het net zoals bij het huisvuil is, de burgers hebben de plicht om goed te sorterenen de overheid zorgt voor een degelijke ophaling-verwerking.Ja, dag Jan! Dat heb ik gezien toen ik uit Hoboken verhuisd ben. Die dag heb ik uiteraard veel buiten gestaan, en daardoor heb ik de vuilnisopwagen zien voorbijkomen.En ze hebben je niet meegenomen ?
Citaat van: bibi585 op zaterdag 04 april 2009 - 02:58:02En in het containerpark kon ik met de vrachtwagen niet binnen wegens te groot en............te zwaar. Vooral omdat het containerpark voor particulieren is denk ik.
En in het containerpark kon ik met de vrachtwagen niet binnen wegens te groot en............te zwaar.