Auteur Topic: Stille banden  (gelezen 2925 keer)

Offline jo

• Meer dan expert
Stille banden
« Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 01:01:47 »
 :-X
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:46:52 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Stille banden
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 01:45:17 »
Jawel, het lijkt aantrekkelijk.

Doch de vraag blijft: waarom zou enkel de automobilist, en ook niet de overheid, moeten zorgen voor minder geluidsoverlast?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 17:55:21 »
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:46:36 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 17:57:56 »
het geluid dat een band maakt is voor mij geen criterium, zijn grip wel

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 18:00:06 »
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:45:47 door jo »

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 20:53:09 »
het geluid dat een band maakt is voor mij geen criterium, zijn grip wel
Juist maar dat blijkt dus hetzelfde te zijn (als je de juiste band kiest).
Nee, dat is hetzelfde als een gewone band, maar ik ben niet tevreden met een gewone band ...

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 31 maart 2009 - 23:44:28 »
Omdat het net zoals bij het huisvuil is, de burgers hebben de plicht om goed te sorterenen de overheid zorgt voor een degelijke ophaling-verwerking.

Ja, dag Jan! Dat heb ik gezien toen ik uit Hoboken verhuisd ben. Die dag heb ik uiteraard veel buiten gestaan, en daardoor heb ik de vuilnisopwagen zien voorbijkomen. We hadden zakken met PMD en zakken met restafval buitenstaan. De vuilnisophaler gooide alle zakken in dezelfde vuilnisophaalwagen, terwijl hij met een grote smile en een knipoog zei: "Alles samen, veel gemakkelijker."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 01 april 2009 - 07:04:54 »
Omdat het net zoals bij het huisvuil is, de burgers hebben de plicht om goed te sorterenen de overheid zorgt voor een degelijke ophaling-verwerking.

Ja, dag Jan! Dat heb ik gezien toen ik uit Hoboken verhuisd ben. Die dag heb ik uiteraard veel buiten gestaan, en daardoor heb ik de vuilnisopwagen zien voorbijkomen.

En ze hebben je niet meegenomen ? Of heb je een rode sticker 'verkeerde inhoud' opgeplakt gekregen ?

Sorry, Jozef, een open doel !  ;D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 01 april 2009 - 13:53:07 »

Ja, dag Jan! Dat heb ik gezien toen ik uit Hoboken verhuisd ben. Die dag heb ik uiteraard veel buiten gestaan, en daardoor heb ik de vuilnisopwagen zien voorbijkomen.

En ze hebben je niet meegenomen ?

Neen, wegens te zwaar, daarvoor hebben ze Leslie doorverwezen naar de dienst voor de ophaling van het groot huisvuil. Maar daarvoor moet je betalen, en daarom heeft Leslie mij dan maar mee verhuisd.  :D

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 04 april 2009 - 02:58:02 »
En in het containerpark kon ik met de vrachtwagen niet binnen wegens te groot en............te zwaar.  ;) ;D ;D ;D

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #10 Gepost op: zaterdag 04 april 2009 - 13:15:57 »
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 02:43:11 door jo »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #11 Gepost op: zaterdag 04 april 2009 - 17:04:05 »
En in het containerpark kon ik met de vrachtwagen niet binnen wegens te groot en............te zwaar.  ;) ;D ;D ;D
Vooral omdat het containerpark voor particulieren is denk ik.

Hij is dan maar naar een ander containerpark gereden waar de vrachtwagen wél binnenkon.

Een hoop gezever: teveel volume, en die oude kasten moesten uit elkaar. Tot Leslie een bankbriefje toonde: dan was het ineens allemaal OK. Eén van de kasten hebben we uit elkaar gehaald door ze van de vrachtwagen te laten vallen. Voor de andere, waarbij dat niet lukte, kwam die gast nog een hamer brengen.