Hartelijk dank, beste vrienden, voor jullie verjaardagswensen. Van mijn zoon Olivier (os2lover) en Benny en zijn gezinsleden heb ik bovendien een mooie verjaardagskaart ontvangen, waarvoor ook mijn dank.
We hebben mijn verjaardag gisterenavond gevierd in Hotel Bergheimat, waar Leslie receptioniste is, en de kok en de dienster hebben werkelijk alle registers opengetrokken om er iets prachtigs van te maken.
en wanneer je eens afkomt gaan we eens trakteren.
Hartelijk dank, lieve vrienden. Leslie en ik zullen nooit vergeten hoeveel jullie gepresteerd hebben om ons te helpen met onze verhuizing naar hier, en wat voor prachtige momenten we met jullie hebben mogen doorbrengen.
We hopen echt hier ooit nog eens met jullie te mogen samenzijn. Want ik heb het eens nagekeken, en het blijkt dat de afstand van Denderleeuw naar Schönau am Königssee niet groter is dan in de omgekeerde richting. Het verschil is wel dat je hier prachtige dagen kunt doorbrengen. Daarover lees je hier eerstdaags nog wel meer van een forumlid die hier met zijn vrouw en kinderen momenteel bij ons met vakantie is (omwille van zijn momentele afwezigheid in België kan ik hier uit veiligheidsoverwegingen nu zijn naam nog niet vermelden).
te beginnen met een goede gezondheid.
Dat vooral, Benny, want die is nog wel voor verbetering vatbaar. In het Duits zegt men: "Gesundheit ist nicht alles, aber ohne Gesundheit ist alles nichts."
en niet te veel verplaatsingen naar Absurdistan !
Dank je, dat zit wel snor.
Mijn werkgever vraagt geen doktersattesten van werkonbekwaamheid meer, enkel nog een copie van mijn maandelijkse invaliditeitsuitkering door het ziekenfonds. En in april laatstleden heeft de adviserend geneesheer van het ziekenfonds aan het RIZIV een verlenging van mijn invaliditeit met 3 jaar voorgesteld, dus tot ik 60 ben en met vervroegd pensioen kan gaan.
Alleen nog maar hopen dat ik het met mijn huidig Belgisch rijbewijs nog 3 jaar kan trekken, zodat ik het niet in België moet omwisselen voor een electronisch exemplaar. Want over 3 jaar ruil ik het om voor een Duits rijbewijs.