Auteur Topic: Jozef is jarig  (gelezen 4416 keer)

Offline os2lover

• Expert
  • Geslacht: Man
    • BASM
Jozef is jarig
« Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 07:44:07 »
Gelukkige verjaardag papa  ;D
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline Rudi

• Expert
Re: Jozef is jarig
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 10:07:39 »
Happy birthday Jozef.

Rudi (Dilbeek)

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 10:13:33 »

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 12:17:46 »
Een gelukkige verjaardag Jozef, van mij, Rita en de kids en wanneer je eens afkomt gaan we eens trakteren.  ;) :D

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 12:23:32 »
Een gelukkige verjaardag Jozef  ;)

Moge al je wensen uitkomen, te beginnen met een goede gezondheid.

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 28 juli 2009 - 23:48:50 »
Gelukkige verjaardag Jozef ! (hehe, nog net op tijd vandaag)

Een goede gezondheid, geen schuivers op de Beierse sneeuw en niet te veel verplaatsingen naar Absurdistan !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 29 juli 2009 - 02:44:17 »
Hartelijk dank, beste vrienden, voor jullie verjaardagswensen. Van mijn zoon Olivier (os2lover) en Benny en zijn gezinsleden heb ik bovendien een mooie verjaardagskaart ontvangen, waarvoor ook mijn dank.

We hebben mijn verjaardag gisterenavond gevierd in Hotel Bergheimat, waar Leslie receptioniste is, en de kok en de dienster hebben werkelijk alle registers opengetrokken om er iets prachtigs van te maken.

Citaat van: bibi585
en wanneer je eens afkomt gaan we eens trakteren.

Hartelijk dank, lieve vrienden. Leslie en ik zullen nooit vergeten hoeveel jullie gepresteerd hebben om ons te helpen met onze verhuizing naar hier, en wat voor prachtige momenten we met jullie hebben mogen doorbrengen.

We hopen echt hier ooit nog eens met jullie te mogen samenzijn. Want ik heb het eens nagekeken, en het blijkt dat de afstand van Denderleeuw naar Schönau am Königssee niet groter is dan in de omgekeerde richting. Het verschil is wel dat je hier prachtige dagen kunt doorbrengen. Daarover lees je hier eerstdaags nog wel meer van een forumlid die hier met zijn vrouw en kinderen momenteel bij ons met vakantie is (omwille van zijn momentele afwezigheid in België kan ik hier uit veiligheidsoverwegingen nu zijn naam nog niet vermelden).

Citaat van: Benny Stinkens
te beginnen met een goede gezondheid.

Dat vooral, Benny, want die is nog wel voor verbetering vatbaar. In het Duits zegt men: "Gesundheit ist nicht alles, aber ohne Gesundheit ist alles nichts."

Citaat van: JC
en niet te veel verplaatsingen naar Absurdistan !

Dank je, dat zit wel snor.

Mijn werkgever vraagt geen doktersattesten van werkonbekwaamheid meer, enkel nog een copie van mijn maandelijkse invaliditeitsuitkering door het ziekenfonds. En in april laatstleden heeft de adviserend geneesheer van het ziekenfonds aan het RIZIV een verlenging van mijn invaliditeit met 3 jaar voorgesteld, dus tot ik 60 ben en met vervroegd pensioen kan gaan.

Alleen nog maar hopen dat ik het met mijn huidig Belgisch rijbewijs nog 3 jaar kan trekken, zodat ik het niet in België moet omwisselen voor een electronisch exemplaar. Want over 3 jaar ruil ik het om voor een Duits rijbewijs.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 29 juli 2009 - 05:00:57 »
Want ik heb het eens nagekeken, en het blijkt dat de afstand van Denderleeuw naar Schönau am Königssee niet groter is dan in de omgekeerde richting. Het verschil is wel dat je hier prachtige dagen kunt doorbrengen.

Ik heb ook reeds een paar keer zwaar zitten tellen en rekenen en het klopt. ;D

We hopen echt hier ooit nog eens met jullie te mogen samenzijn.

Wel, hier kriebelt het ook al redelijk.
We zijn er nog niet uit maar dit jaar en volgend jaar staan er 2 reizen op de planning. Een mobilhome huren en een vliegtuigreis.
Het ziet er dit jaar meer en meer naar uit dat het een vliegtuigreis zal worden dus de mobilhome zal naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar zijn.
Wanneer we een mobilhome huren hopen we dat je voor 1 of 2 nachten een parkeerplaatsje voor ons kan vrijhouden. ;)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 29 juli 2009 - 14:55:46 »
Wanneer we een mobilhome huren hopen we dat je voor 1 of 2 nachten een parkeerplaatsje voor ons kan vrijhouden. ;)

Voor 1 of 2 nachten??? Hier is altijd plaats voor zulke goeie vrienden als jullie!  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 29 juli 2009 - 20:04:11 »
Hartelijk dank, beste vrienden, voor jullie verjaardagswensen. Van mijn zoon Olivier (os2lover) en Benny en zijn gezinsleden heb ik bovendien een mooie verjaardagskaart ontvangen, waarvoor ook mijn dank.

Op mijn kaart stond Rosa (mijn partner) haar naam ook :-)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #10 Gepost op: woensdag 29 juli 2009 - 23:05:11 »
Op mijn kaart stond Rosa (mijn partner) haar naam ook :-)

Juist. Ik wou Rosa via een ander kanaal bedanken, omdat ik niet wist dat zij ook het forum volgt (we hebben meer fans dan we beseffen). Maar als het zo zit, dan bij deze ook mijn dank aan Rosa, evenals aan ATG Brasil en aan Santa Claus uit Zele in België, want die hun naam staat ook op het kaartje, en misschien volgen die ook wel passief het forum.

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #11 Gepost op: donderdag 06 augustus 2009 - 18:32:17 »
 :-X
« Laatst bewerkt op: dinsdag 26 januari 2010 - 01:39:33 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #12 Gepost op: donderdag 06 augustus 2009 - 22:10:20 »
Dank je wel, jo!  ;)

Offline eugeen

• Gevorderde
    • GRATIS RIJBEWIJS ONLINE
« Reactie #13 Gepost op: donderdag 06 augustus 2009 - 22:39:06 »
Ook te laat, maar ook een late gelukkige verjaardag.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #14 Gepost op: vrijdag 07 augustus 2009 - 17:39:37 »
Ook te laat, maar ook een late gelukkige verjaardag.

Laat, maar niet té laat, Eugeen. Hartelijk dank! ;)