Citaat Michel:
Alweer ? ik heb die zelfs in de origineel vertaalde versie Duits geciteerd, en vertaald.
Antwoord: Ik zie geen afmetingen staan in de originele teksten.
Ah, dat bedoel je, dat staat er idd niet; enkel dat het elk land vrij staat een bepaalde afstand te nemen, en de meeste buurlanden hebben 5 meter genomen. Er staat wel in (Duitse versie,
in Wenen spreekt men ook Duits ) dat men
niet op een
kruispunt moogt parkeren; jij beweert nog altijd, in principe, van wel.
Citaat:
Willen jullie aub antwoorden op mijn vraag gepost op nummer 372. Dank U
jouw Post 372 lijkt wel bijna identiek als jouw vraagpost nr. 201# , waar ik in post 204 # op geantwoord
Inderdaad, maar volgens jou eigen interpretatie waren de antwoorden toen volledig fout.
Naja, zo zeker ben ik niet, er staan te weinig gegevens bij, volgens mij waren ze redelijk juist, ik zie kruispunten in de mate dat werkelijke rijbanen met verkeer echt kunnen kruisen, en niet dat een brede middenberm - of iets waar geen verkeer over mag- dat kruisen en dwarsen totaal belet.
Jouw
uitzonderinkskes waren te verwachten.
Wat jij
daar gewoon zo beweert, tjonge tjonge.
Arrogantie is ook geen vreemd woord voor jou zie ik (alweer). Stank U ipv dank U voor mijn antwoord zeg ik dan.
Begrijp jij zelf wel wat je interpretatie is?
Yep, dat zie je toch duidelijk, als de anderen het zien (Rafael, Bibi dacht ik ) moet jij het ook zien, jij hebt het al meermaals bevestigd in de zin van : Mazda: "Hey forummers, dieje Michel trekt die verlenging altijd dwars over de langsrijbaan, gaan jullie daarmee dan akkoord ? "
Tja Mazda, daar heb je nog geen ontkenning op hé. Dus zullen ook wel anderen het zo denken. Rafael ziet het ook zo, heb ik zo verstaan.
Inazuma blijft op de oppervlakte, en neemt geen duidelijk, ttz meer een -Belgisch- standpunt in, had ik mss beter ook zo gedaan.
Daarom stel ik de vraag opnieuw en hoop antwoorden te krijgen van verschillende personen. Post 372
Dat zijn dus kpn die werkelijk redelijk dikwijls voorkomen in de praktijk ?
Zo brede wegen en kruispunten waar geen rijstroken zijn, langsrijbaan die geen voorrangsweg is, dus waar enkel voorrang van rechts geldt
zonder enig bord, zonder markeringen, stroken, aangelegde parkeerplaatsen, parkverboden of toelatingen enz... die de regel 24.7 toepasbaar maken in de praktijk?
Of gewoon een hypothetisch vb, ttz als uizondering die de regel bevestigt ?
Er is volgens mij een reden waarom er bewust niet geantwoord wordt.
Mss omdat die wegen -zie mijn uitleg- nooit of heel zelden bestaan, kun je me eens een vb googlen op google maps ?
Ik heb alleszins naar mijn eerste indruk eerlijk geantwoord, alhoewel er te weinig gegevens over op staan.
Ik zeg bij elke tekening dat het vvr is zonder enige beperking waardoor 24.7 wel van toepassing is.
Bij mij in het dorp waar bijna overal vvr is, zelfs op 70 en 90 kmh wegen (die wel met B17), is ca. 7 van de 10 kpn zo, zonder middenstroken of eender welke beperking zodat 24.7 wel van toepassing is.
Ik probeer nog altijd iets duidelijk te maken, maar dat wordt mij bewust op verschillende manieren moeilijk gemaakt.
Een aantal mensen waarvan ik antwoord verwacht antwoorden niet omdat zij weten waar ik naartoe wil, en jij stelt honderdduizend vragen die irrelevant zijn in de discussie waardoor het eigenlijke doel van mijn vragen in de doofpot terecht komt.
Ik wil gewoon iets duidelijk maken aan het einde van de rit maar ik word telkens opnieuw net na de start van de baan gereden door de bulldozer van Michel.
Dan neem eindelijk eens een duidelijk standpunt in en antwoord - niet uitwijkend - op mijn tekeningen, of je kan ook een nieuw topic openen wie weet.
Misschien is het echt jou enige bedoeling om aan de 30 pagina's te geraken,want op deze manier waarin ik telkens opnieuw moet beginnen om gewoon maar iets uit te leggen kan het nog vele blz. duren.
Dat is dé hilarische mop, dat meen je toch niet
post 347:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1989.msg21420.html#msg21420
edit : dit was mijn allerlaatste poging.
post 370:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1989.msg21507.html#msg21507
Het doet mij wel iets dat je blijft antwoorden.
Je laat mij in ieder geval niet vallen als een baksteen.
Hoe hypocriet kan men zijn....
Tjonge jonge, gij moet een raar "Calimero-exemplaar" zijn, ik heb je toch verkeerd ingeschat, ik vreesde er al voor.
Ik sluit me dan maar aan bij die laatste opmerking van @Diane.
Dit was echt mijn laatste "post" aan jou, lezen zal ik wel nog.
Gewoon paste/copy:
X : auto minimum parkeerafstand op de langsrijbaan tegenover "volgens 24.7..."
| dwarsrijbaanranden en "verlengingsrichtingen" | / \
1) klassieke T, haakse dwarsweg, vvr-kp, geen borden, geen stroken, geen dit-dat enz...
_____________________________
X | 5m | | 5 m | X
_________________| |________
| |
2) schuin van links komende dwarsweg, idem....
_____________________________
X | 5m | | 5 m | X
_________________/ /________
/ /
3) schuin van rechts komende dwarsweg, idem...
_____________________________
X | 5m | | 5 m | X
_________________\ \________
\ \
1) tot 3) komen dikwijls voor in woonwijken, 5 tot 6 m brede rijbanen.
4) is wat zeldener maar komt voor, kan ik googlen op google maps, zelfs in mijn dorp een drietal keer.
_____________________________
X | 5m | | 5 m | X
_________________ ________
) /
´ ´
´ ´
´ ´
´ ´
Alle 4 kp-plaatsen zelf zijn copy paste de (eventueel afgeronde) hoekpunten ook, enkel het verdere verloop van de dwarsrijbaan is anders, waarom zou men enkel daarom aan de (identieke) overkant van de langsrijbaan zijn auto moeten verzetten ?
Het "kruispunt= plaats waar..." zelf blijft immers steeds op dezelfde plaats.
Voor mij is het "simpel", ik wil gewoon niet hinderend parkeren volgens 24.7 tov het kruispunt en sta altijd op de X plaatsen, ik ga toch niet achter de hoeken- struiken.. hagen... huizen... tegenover gaan kijken hoe die (afgeronde) hoekranden daar verder in de rand verlopen... en dan de landmeter roepen ofzo ?