Auteur Topic: Van Brempt wil geen stationair draaiende Lijn-bussen  (gelezen 7231 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Van Brempt wil geen stationair draaiende Lijn-bussen
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 24 oktober 2006 - 15:38:49 »

Het heeft toch wel wat als je nog in zo'n bak hebt gereden  ;D
Een mens kan volgens mij van minder nostalgisch worden.

Zeg dat wel. Ik reed tijdens mijn legerdienst in 1972 meestal met een Ford F6 vrachtwagen uit 1946. Als we heel veel geluk hadden, konden we met een kolonne van die vrachtwagens over de Duitse autosnelwegen (!) 300 km afleggen op een dag. Ongeveer de helft van die vrachtwagens moesten onderweg hersteld worden (de chef van de garage reed met een depannagewagen achteraan de kolonne). Als je de eerste was die een defekt had, viel het nog mee; maar was je de laatste, dan kon je uren staan wachten tot alle andere pechvogels geholpen waren.

Het was de tijd van de koude oorlog, en ik behoorde tot één van de weinige Belgische eenheden die, in geval van conflict, richting Moskou moesten. Man, voor we daar ooit met die vrachtwagens zouden geraakt zijn, was de oorlog al lang voorbij.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Van Brempt wil geen stationair draaiende Lijn-bussen
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 10 november 2006 - 12:06:49 »
Ik heb nog dagen gehad van 3000 (drieduizend) kilometer en meer, al duurden die dagen dan wel langer dan 24uur. :-[ ;D