Ongelooflijk welke eventualiteiten er uitgevonden worden (in het artikel staat duidelijk: "Wij reden gewoon rechts") en in welke bochten men zich wringt om toch maar niet alleen die vrachtwagenbestuurder goed te praten, maar bovendien zelfs nog te stellen dat het slachtoffer zijn rijbewijs zou moeten ingetrokken worden wegens klungelig rijgedrag waarvan we niet de minste indicatie hebben.
Ik heb net iets meer dan een indicatie.
-Kapje op trekhaak staat er nog steeds op
-Door de vormgeving van de voorbumper van de vrachtwagen is het niet mogelijk om er met een normale trekhaak er onder te haken zonder de achterkant van de auto te beschadigen.
-"Van links naar rechts geen en weer geschud" Nog steeds zonder de auto te beschadigen, 5km dan nog.
-Met een auto minder dan 85km/u rijden op een "autosnelweg" zonder enige reden om zo traag te rijden. (tot hij aan die snelheid plots voor uw neus komt zeker wanneer jij afkomt aan 180+
)
-Dergelijke show opvoeren bij ontzetting uit het voertuig wegens vermeende verwondingen (de dag zelf nog weggestuurd uit ziekenhuis) terwijl er niet eens zichtbare schade is aan het voertuig, dus omzeggens geen impact ook.
-De vrachtwagenbestuurder beschuldigen dat hij zag hem met andere dingen bezig te zijn terwijl hij vanuit zijn zogenaamde hachelijke positie de chauffeur niet eens kon zien.
-Een voertuig beginnen in te halen, hem vergeten, zonder nadenken terug naar de rechterrijstrook invoegen en 5km verder stoppen en in schok je eerste reactie "ik had u niet gezien" lijkt me wel een bijzonder straf cowboyverhaal te zijn.
...
Toch maar 1 van de dingen plaatsen die sommigen op ideeën kunnen brengen. Het is dus ongelooflijk wat sommige mensen proberen om de verzekering die bluts te doen betalen die ze zelf de dag ervoor tegen dat paaltje gereden hebben.
Het ergste is dat het vaak nog lukt ook en de chauffeur er de dupe van is.Uiteraard zal hij zeggen dat hij gewoon rechts reed, wat in mijn omschreven mogelijkheid ook zo is op het moment dat vrachtwagen C terug rechts invoegt.
Wat hij net ervoor deed zal hij wijselijk verzwijgen of nog erger, gewoon niet eens beseffen.
Nu, ik zal me van verdere commentaar weerhouden tot Marc zijn poging ondernomen heeft om meer gegevens te bekomen.