Ze moeten natuurlijk investeerders vinden om een lonende productie te kunnen opstarten...
Je vind geen ultieme geldschieter als je constant zit te rommelen aan wat je wil gaan produceren.
Design finaliseren, en dat produceren.
Verdere verbeteringen zijn voor latere versies.
Nieuwe versies voor later, als je product blijkt aan te slaan.
Volgens mij kunnen ze zich beter op max 2 modellen incl. E-car concentreren, maar als die 30.000 € moet kosten...
De prijs van de basis-Loremo is ondertussen al met meer dan 50% gestegen (11.000 -> 17.000 euro)
Door te wachten moet men nu ook aan Euro 5 voldoen, wat een probleem schijnt te geven.
Problemen oplossen kost geld, en dat komt nog niet binnen door de produktie van voertuigen.
Ondertussen verdampt stilaan de afzetmarkt en wordt het brandstofbesparende potentiëel almaar kleiner tov eco-versies van gewone voertuigen zonder de beperkingen van Loremo.
België loopt niet enkel inzake (voorzieningen voor) elektrische auto's achter, het loopt OP ELK GEBIED achter inzake meer ecologische mobiliteit.
Met biodiesel liepen we al achter.
Op LPG geldt nog altijd een forfaitaire pesttaks.
Inzake Bio-ethanol (E85) staan we nergens, die is gewoonweg nergens te tanken - behalve door een paar autofabrikanten - ook al zijn er meerdere voertuigen die er op rijden op de markt, maar die verkopen natuurlijk amper (hier en daar koopt iemand die om op LPG te zetten omdat de kleppen en -zittigen standaard al gehard zijn).
Het aantal aardgas-tankstations is op 1 hand te tellen - in het Antwerpse tank je dan nog bij een electriciteits-monopolist !
Inzake waterstof of elektriciteit staan we ook nergens.