De enige manier om een autolamp een fout lichtbeeld te laten geven is door onjuiste montage, zodat het breekpunt van het licht fout valt op de reflector en lens.
Wat je normaalgezien niet kan met de H1 en H7 want die zijn zo gemaakt dat ze maar op 1 manier passen en vastklikken.
Ik rij ondertussen al enkele weken rond met mijn NightVision's en ik ben er héél tevreden over. Je hebt echt meer licht, zowel in de breedte als in de verte. Recht voor je heb je ook helder wit licht ipv geel. Echt aangenaam om mee te rijden, een mens zou voor zijn plezier 's nachts gaan rijden (mocht de naft niet zo duur zijn)
Als grootlicht heb ik dan weer de VisionPlus gestoken en ook die geven merkelijk meer licht dan een standaard lamp. Het enige nadeel dat deze hebben is dat ze minder lang mee gaan dan een standaardlamp maar voor een grootlicht zie ik daar geen graten in.
De NightGuides hadden oorspronkelijk ook een kortere levensduur, maar degene die tegenwoordig verkocht worden zijn verbeterd en "DoubleLife", waardoor de levensduur nu zelfs langer zou moeten zijn dan een standaardlamp.