Volgende maand laat ik aanpassing uitvoeren door comfortbollen te laten steken.
Als je het veergedrag met comfortbollen niet gewend bent, zou het zomaar kunnen dat je na de eerste rit zeeziek uit je auto stapt. Maar na een week wil je nooit meer iets anders.
Tipje (als je niet zeker bent van de gebruikshistorie van de auto): Trek die pot met LHM eens open en haal er met een injectiespuit een beetje uit. De LHM moet gifgroen zijn, ja, zowat lichtgevend/radioactief eruitzien. Als het bruinig is, wacht dan nog even met die comfortbollen, maar haal die voorraadpot eruit, schud 'm leeg, reinig de filters, monteer de boel weer en vul het systeem af met Hydrorinçage. Rijd daar 5000 kilometer mee, laat je auto 's morgens even lekker gymnastieken (hoogte volledig hoog, laag en dan rijstand), weer de voorraadbak leegmaken en reinigen en afvullen met verse LHM. Indicator op het vat moet - bij auto in hoogste stand - tussen de twee streepjes komen.
Na deze reiniging zal je auto al een heel stuk beter veren. Je kan dan altijd nog kiezen voor comfortbollen.
En vanaf dan elke twee jaar verse LHM erin. De Hydrorinçage hoeft dan niet meer, da's puur voor reiniging van een vuil systeem.