Wat foto's:
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs

Mijn automerk is verdomme
verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog

1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....
Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-nieuws.