Het verkeerscentrum deed er weer alles aan om de boel te verneuken op de E313 deze avond. Ik reed in Massenhoven de snelweg op en kreeg onmiddellijk 90 km/u max. voorgeschoteled. Bij het volgende portiek wordt dat dan 50, om bij de volgende weer 90 te worden.
Na de samenvloeiing van E313 en E34 terug 120 en plots gaat daar alles heel vlot.
Op de ring stond de melding van een ongeval aan afrit UZA op de E19, toen ik daar 2 min. later toekwam was er absoluut niks te zien, vergeten weg te halen waarschijnlijk. Wat een geknoei !
Wat een gezellige namiddag Hasselt moest worden, draaide uit op een ramp. Vertrekken om 15u om vol de file in te rijden om 15u30 omdat er een ongeval gebeurt is in Lummen.
Tijdswinst is relatief.
Ik denk zelfs dat het erg ongezond is om 100% de wetgeving te volgen, al was het maar voor eigen lijf en leden:http://en.wikipedia.org/wiki/Lane_splitting
Wordt dat tijdens de opleidingen aangeleerd?
Beetje zoals bochtentechniek en remtechniek... Eerste keer dat ik van countersteering hoorde, was toen ik mijn rijbewijs A al had...
..... want wat niet verboden is voor motorrijders, is dan evenmin verboden voor autobestuurders ...