Ik heb het hier al veel geschreven, vrachtwagens mogen er van mij altijd even tussen, ik schat ook gemakkelijk in waarom er een vrachtwagen stil staat waar andere hem dan claxonerend en wild gebaren voorbij rijden.
Komt u maar, signaal met de lichten, eventueel gebaar met de arm door het venster, vaak niet begrepen door vrachtwagenbestuurders waarom ik ook niet wild voorbijscheur.
De laatste tijd doe ik dat nogmeer aangezien ik moto's geen speciallekes meer geef, die rijden zelf al gelijk een wild zwijn dusmoeten ze maar voort doen.

Op mijn rijbewijs staat CE aangevinkt maar ik moet bekennen de laatste 5 jaar er geen meter gebruik van gemaakt te hebben, daarvoor was het ook maar eerder sporadisch, vooral als tijdelijke vervanging van een zieke collega of voor een dringende interventie (kniklader halen of brengen bvb.), ik heb een wegenbouw gedaan als mechanieker oa..
Ik heb ook jaren laaddocks gedaan, dan weet je wel hoe een vrachtwagen manoeuvreerd, van op de zijlijn gezien.
Het is iets machtig zo een vrachtwagen al zie ik mij er niet elke dag mee rijden.