Vandaag weer een extreme linksplakker, hij gaat met een 110 km/u op het linkse vak van de E19 wanneer hij auto's voorbij steekt, als de baan vrij is accelereert hij tot boven de 130 km/u. Uiteindelijk raak ik hem voorbij en zie ik in mijn spiegel dat hij hetzelfde spelletje aan het spelen is. Hij komt zelfs wat later met zijn grootlichten achter mij wanneer ik aan het voorbijsteken ben tegen 120 km/u (GPS). Wat verder steekt een vrachtwagen voorbij op de linkerrijstrook op een 2x3 snelweg en houdt daarmee de boel goed tegen. Voorbijsteken doe je het liefst zonder richtingsaanwijzers, wanneer je twijfelt ga je gewoon in het midden van een 2x2 snelweg rijden.
Op de terugweg is er een domme koe die plots de rechter richtingsaanwijzer aanzet wanneer ze al op de rechter rijstrook rijdt. Er is geen parking of afrit in km te bekennen en op de pechstrook gaat ze ook al niet. Ziet die koe niet dat groene lichtje in haar dashboard en hoort ze dat geklik niet? Waarschijnlijk weer met veel andere zaken bezig dan het rijden zelf.
Uiteindelijk, Mechelen kruispunt Europalaan - Postzegellaan. Er staat een auto voor het rode licht die duidelijk met andere zaken in de wagen bezig is. Als het licht ondertussen al meer dan 5 sec. groen is en op de andere rijstrook al meerdere wagens zijn voorbij gestoken, besluit ik zijn aandacht te trekken met mijn claxon. Dit lokt een hele kwade reactie uit, hij besluit nog niet direct te vertrekken om dan tegen 20 km/u verder te tuffen op de linker rijstrook. Hij rijdt traag, wsl. is het een hele veilige chauffeur.