M'n herstelde auto gaan ophalen daarnet, blijkbaar was er nog een beschadiging aan een steunbalk ook, dat zagen ze pas toen de bumper eraf was.
Garage heeft de verzekering daarvan al op de hoogte gebracht + foto's getrokken ervan en 'k zou dus nog wat extra vergoeding moeten krijgen dan hetgeen voorzien was.
M'n vervangwagen gedurende 2 dagen was overigens een Hyundai Veloster 1.6GDi in Style-uitvoering met 2.500km op de teller^^
Prachtige wagen en voorzien van alle toeters en bellen op navigatie, achteruitrijcamera en lederen zetels na.
Deze stoffen kuipjes zaten ook wel heel goed moet ik zeggen, 'k heb me zeker geamuseerd met deze wagen.
Persoonlijk vind ik het wel een superservice om me een nagelnieuwe auto mee te geven die net niet het dubbele kost van de mijne, vanavond was de garage eigenlijk al gesloten maar toch belden ze me nog op dat m'n auto klaar was en dat ik er nog mocht omkomen als ik dat wou.
Ik ben best tevreden dat ik hem terug heb, al was het rijden met die Veloster ook wel een zeer leuke ervaring.
Je trekt er ook wel bekijks mee moet ik zeggen