Degenen die de variabele borden boven de E313 regelen veroorzaakten bijna een kettingbotsing. Ik weet niet wat er aan de hand was aan de afrit Geel-West, maar het verkeer vertraagde wat tot 100 - 110 km/u. Om een of andere reden sprongen de borden opeens op 70 km/u (stonden gewoon uit vlak er voor) waardoor er wat kiekens alles dichtstampten tot een 50 km/u want zij waren net aan dat bord. Na de oprit stond er dan weer in een flits "einde 70 km/u" op, 2 seconden later was het bord gewoon uit en natuurlijk was er nergens iets te zien.
De werknemers van het Vlaams Verkeerschaos Centrum die dat gedrocht bedienen, zijn regelrechte verkeerscriminelen !
De zotste aanduidingen verschijnen daar op.
Het echte probleem ontstaat echter pas als een paar dwaze bestuurders die kakkefonie van snelheidsbeperkingen ook gaan naleven.
De meesten zijn onderhand slimmer, en negeren ze doorgaans.
Plotse snelheidsverminderingen - uiteraard zonder voorgaande aankondiging, vaak ook zonder reden .
Totaal waanzinnige snelheidsaanpassingen - 50 terwijl er totaal niks aan de hand is ; toegelaten snelheid verhogen terwijl 500m verder de snelheid verlaagd wordt voor werken die er weken aan de gang waren ; snelheidsbeperkingen die niet stroken met vaste borden van een aannemer ; snelheidsbeperkingen opheffen terwijl er werken aan d gang zijn.
Typisch is ook dat een
X niet opgeheven wordt.
De groene pijl vergeet men steevast, en zet er weer een C43 - hoewel die gelijktijdig kunnen branden op hun bordjes.
Het juridisch afsluiten van de afrit Wommelgem en de parking Ranst in de richting Hasselt is ook zoiets.
Opdoeken dat peperdure gepruts !
Als het spel niet werkt, gaat het alvast rond A'pen vlotter dan mét hun prutswerk.