Net weer een cadeautje van de parkeerwachter onder mijn ruitenwisser gevonden.

Zit er blijkbaar al onder van vrijdagnamiddag om 14.09u.
En ik stond niet eens op een parkeerplaats, wel op het einde van de doodlopende straat op een pleintje waar geen parkeerplaatsen zijn aangebracht.
Gelukkig stond de wagen van het werk illegaal geparkeerd voor de oprit van de buren, maar MET parkeerschijf en toelating van de buren, of ik had er 2 aan mijn rekker.

Voor de wagen van het werk krijg ik geen bewonerskaart omdat hij niet op mijn naam staat en voor mijn eigen auto heeft het trouwens ook geen zin want er is toch nooit plaats en bovendien wonen we hier maar tijdelijk = minder dan een jaar dus vind ik die €50 voor een bewonerskaart eigenlijk zinloos.
Het was hier vroeger erg maar sinds 2 jaar is het nog erger.
Nu kan iedereen hier gratis parkeren in de straat behalve de bewoners en er zijn hier nu al meer bewonerskaarten in de straat dan dat er parkeerplaatsen voorzien zijn = Tweede reden waarom ik niet om een bewonerskaart ga.
De derde reden is omdat er normaal 3x in de week een busje moet komen op de parking van het station hier een beetje verder en we daar al een paar keer gestaan hebben op het afgesproken tijdstip en het busje nergens te bespeuren is.
Als nachtchauffeur kan ik toch moeilijk blijven mij mijn nachtrust ontzeggen daarvoor. Ik vertrek namelijk iets na 15.00u en kom thuis rond 5.00u 's morgens van het werk.
Busje staat daar 3 keer in de week (of zou daar moeten staan)
Wanneer?
De parkeermobiel staat in onze gemeente, elke dinsdag en donderdag van 07.00 tot 08.00 uur en op zaterdagnamiddag van 15.30 tot 17.00 uur.
Op zaterdag dus niet en tijdens de week is dat voor mij midden in de nacht in volle ochtendspits.
Al 1 keer busje gevonden maar kreeg nog geen omdat mijn adres op mijn papieren nog niet aangepast was door de gemeente.