Welja .... Ga anders NU, deze week asfaslteringswerkzaamheden uitvoeren op de Meerseweg in Loenhout. Juist, da's dus die weg die nu als omleidingsweg dient voor verkeer dat vanuit Loenhout richting Hoogstraten wil ....
Ze zijn daar tussen de Hinneboomstraat en de Vlamingstraat nutsleidingen aan 't leggen. Dus Loenhoutseweg is nu enkelrichtingsverkeer geworden vanuit Hoogstraten richting Loenhout, en dit tussen de rotonde van de Hinneboomstraat (industrieterrein De Kluis) en de Sint-Jozefweg.
http://goo.gl/maps/pfYLrWie van Loenhout naar Hoogstraten wil, moet nu rechts de Sint-Jozefweg indraaien, eerste links. En zo naar industrieterrein De Kluis (Hinneboomstraat), en zo weer naar de rotonde op de N144. Dit betreft echter een smal boerenbaantje, dat geen al te veel zwaar verkeer aankan. Zwaar verkeer, wordt dus omgeleid via de Meerseweg/Terbeeksestraat, om zo via Meer en Minderhout naar Hoogstraten te rijden.
Hieronder, de N144, om aan te geven dat je niet naar Hoogstraten kan, en je omgeleid wordt via de Meerseweg :

Wie echter deze week die fameuze Meerseweg in wil, is er aan voor de moeite, ze gaan daar (natuurlijk NU) asfalteren :

Hieronder een overzicht hoe dicht beide borden bij elkaar staan. Helaas niet al te scherp :

De omleiding gewoon via de E19 richting Nederland en uitrit Meer voorzien was te simpel ? Of de asfalteringswerken al uitvoeren VOOR ofwel pas NA de werken op de N144 ? Neen, we breken toch wel gewoon een weg op, waarlangs nu een wegomlegging loopt.
En oh ja: de struikrovers staan je wel op te wachten van zodra je de E19 over bent. Ik heb ze er daar al verschillende zien opschrijven. Mij hebben ze daar ook al tegengehouden, op weg naar een leveraar in die Sint-Jozefweg daar. Adres getoond, mocht -uiteraard- doorrijden, want Sint-Jozefweg is nu tijdelijk enkelrichting gemaakt, dus ik MOET wel via de N144 dat baantje inrijden. De motard toch nog rap achter mij gereden, om te zien of ik ook écht ging laden.
Achterlijk land.
Eentje moet vermoedelijk een boete alsnog willen vermijden, en is dan maar met z'n combinatie een pas geploegde akker opgereden in een poging zich alrap te keren. KURWA KURWA ! En hij zat er begot diep in.