Euh, ... wie is er hier begonnen met aanvallen ?
Jij.
Wie verziekt hier het forum?
Jij.
Wie fantaseert en verdraait dingen die er niet zijn?
Ik zeker niet. Als ik schrijf dat een bestuurder in een situatie kan terechtkomen, vraag jij aan mij waar JC geschreven zou hebben dat die bestuurder zich aan een kruispunt bevond. Herlees anders je eigen postings nog eens ?
Of ben je er nog altijd van overtuigd dat er geen verschil zou bestaan tussen
- "Die bestuurder kan in een situatie terechtkomen met dwarsend verkeer"
(hetgeen ik schreef)- "Die bestuurder bevondt zich op een kruispunt"
(hetgeen jij van mijn woorden maakt)tip: begrijpend lezen, zie lagere school. Of mijn woorden verdraaid zijn ?
JA !Wie doet hier kinderachtig en denigrerend ?
Je verdraait
doelbewust mijn woorden. Dàt, m'n beste, is héél kinderachtig.
Opnieuw begin je dol te draaien
Opnieuw ? Waar dan nog, volgens jou ?
en er vanalles bij te sleuren dat er niets mee te maken heeft in plaats van simpel op de zogenaamde zwart-wit vraag te antwoorden waarvan jij mij beschuldigde.
Welja, nu begin je godverdomme nog met de minuut grover te liegen ook.
- Aanvankelijk citeer je mijn woorden slechts voor de helft
- Daarna citeer je mijn quote volledig, waarna ik je vraag om het tweede gedeelte uit die quote te doorgronden
- Dat vertik je, want jouw reactie daarop: JIJ (ja, Rijprof, JIJ !) sleurt er die quotes van Eugeen en JC bij, waarbij je doelbewust mijn woorden verdraait
En IK ..... zou volgens jou diegene zijn die er dingen begint bij te sleuren ? Jongens, toch. Er zijn er al voor minder in de psychiatrie weggestoken.
Ik vraag mij af wat ik jou misdaan heb om zo tekeer te gaan?... 
Hoeveel tijd heb je ?
Jij zegt dat ik zwart-wit denk en ik vraag waarom, toon eens aan waar?
Dat heeft onmiskenbaar geen enkele zin. Je hebt hier al bij herhaling bewezen dat je het vertikt om te doorgronden wat ik schrijf. En ik heb al bewezen dat je elders ook nog 's mijn woorden doelbewust verdraait.
Dan begin je rond de pot en dol te draaien. Ik ben dan finaal diegene die jou op een laffe manier aanvalt ?
Euh .... WIE draait er hier rond de pot ? WIE sleurde er hier die quotes van JC en Eugeen bij ? Zeg het eens: WIE ?
Zeer eigenaardige logica, als je 't mij vraagt...
Jij hanteert inderdaad een bizarre logica.
Nogmaals, wat heb ik jou ooit misdaan? Zelfs daar slaat jouw fantasie op hol...
Juist .... ik zal ongetwijfeld ook nog gefantaseerd hebben dat JIJ over die quotes van JC en Eugeen begon. Dwazer moet het nu écht niet meer worden. Soit, ik heb nu je ware aard leren kennen.