Auteur Topic: Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf  (gelezen 2547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf
« Gepost op: zaterdag 23 maart 2019 - 14:42:44 »
Citaat van: Het Laatste Nieuws
Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf: “De menigte werd agressief, ik moest daar weg”

SHOWBIZZ Ex-Miss België Tanja Dexters (42) is gisteravond betrokken geraakt bij een zware kop-staartaanrijding. De E313 moest zo’n drie uur afgesloten worden ter hoogte van Herentals-Oost.

https://www.hln.be/showbizz/tanja-dexters-betrokken-bij-ongeval-met-vluchtmisdrijf-de-menigte-werd-agressief-ik-moest-daar-weg~a6ba9f8d/

En als we niet geloven dat de menigte agressief werd, dan komt madam Dexters wel met een andere smoes :


Citaat van: Gazet van Antwerpen
Tanja Dexters komt met nieuwe reden voor vlucht na ongeval: “Luk Alloo was onderweg en daar hadden we écht geen zin in”

OLEN / HERENTALS - Tanja Dexters heeft onthuld waarom ze na een zwaar ongeval maandagavond op de E313 in Olen razendsnel vertrok. Vluchten deed ze niet, zegt de voormalige Miss België, ze zou zelfs langer dan een half uur gewacht hebben. Het koppel wilde naar eigen zeggen enkel voorkomen dat hun vreemde ongeval door een cameraploeg van ‘Alloo bij de wegpolitie’ onder de loep werd genomen.

https://www.gva.be/cnt/dmf20190323_04276922/tanja-dexters-vlucht-weg-na-ongeval-luk-alloo-was-onderweg-en-daar-hadden-we-echt-geen-zin-in?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR3Ezm8Ncec5kmhzmoJA01m61-h9drEeWm2qv6Q67KcsIVVnl23LB5SzQNc

Aie, het verhaaltje over een agressieve menigte, klinkt weinig geloofwaardig.  Dus komt madam Dexters na 1 nachtje erover te hebben geslapen, ineens met een àndere uitleg, hoogstwaarschijnlijk ingefluisterd door haar advocaat.

Madam wil ons namelijk nog laten geloven dat de éérste ploeg van de WPR die terplaatse kwam, géén vaststellingen zou hebben mogen doen omdat Luk Alloo nog op komst was.  En vandaar dat die éérste ploeg dus zou toegelaten hebben, dat madam Dexters en haar echtgenoot vluchtmisdrijf gepleegd hebben.  Ik heb dan niet altijd een hoge pet op van onze Belgische blauwbloezen.  Maar hier geloof ik dus geen snars van.

In het andere artikel, staat bijvoorbeeld al duidelijk te lezen dat getuigen verklaard hebben dat Dexters gevlucht was vóórdat de politie gearriveerd was. 

If you kindly ask me : een hoop leugens van Dexters dus.

« Laatst bewerkt op: zaterdag 23 maart 2019 - 14:45:37 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf
« Reactie #1 Gepost op: zondag 24 maart 2019 - 12:58:53 »
Ik vraag mij af of de wegpolitiepost daadwerkelijk geen vaststellingen heeft willen doen om dat over te laten aan de ploeg van Luk Alloo. Als dat waar is, dan is het een schande dat een politieploeg geen vaststellingen wil doen omwille van het medicacircus van Luk Alloo. En dan kan men ook niet van vluchtmisdrijf spreken: de betrokkene was niet gevlucht ten einde zich aan de nodige vaststellingen te onttrekken, integendeel, de politie weigerde ertoe over te gaan.

Maar voor het overige herleidt het hele gebeuren voor mij daarmee Tanja Dexters tot hetzelfde lage niveau als Nathalia.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf
« Reactie #2 Gepost op: maandag 25 maart 2019 - 09:20:00 »
Citaat van: GVA
Klacht tegen vriend van Tanja Dexters: “Ambulancier bedreigd na ongeval”

De ambulancier die ter plaatse moest komen om eventuele gewonden van het ongeval te verzorgen, ging zich die maandagavond nog melden bij de lokale politie van Geel. Omdat hij bedreigd werd, door Peeters en een vriend die Peeters en Dexters kwam ophalen na het ongeval. De hulpverlener moest onder meer zijn gsm inleveren en is vervolgens gevlucht.

https://www.gva.be/cnt/dmf20190325_04279550/klacht-tegen-vriend-van-tanja-dexters-ambulancier-bedreigd-na-ongeval

Wel, Tanja Dexters, als gespuis dat hulpverleners bedreigt jouw vriend is, dan behoor je onmiskenbaar tot de elite van het krapuul.  >:(
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Nieuwe getuige: “Ze bekommerde zich helemaal niet om het slachtoffer"
« Reactie #3 Gepost op: maandag 01 april 2019 - 10:17:14 »
Citaat van: HLN
Nieuwe getuige van ongeval Tanja Dexters: “Ze bekommerde zich helemaal niet om het slachtoffer”

Er is nu een nieuwe getuige opgedoken, die over het voorval een verklaring moest afleggen bij de politie. Hij beweert dat de ex-Miss zich helemaal niet over het slachtoffer bekommerde. “Ze dook meteen het kreupelhout in”, klinkt het.

Uiteindelijk wachtten zij en Peeters wel op de eerste hulp, maar niet op de vaststellingen van de politie: ze lieten ze zich oppikken door een vriend en gingen naar huis.

“De chauffeur van de Passat heeft die Jaguar niet gezien. Pas bij de aanrijding, besefte hij dat die auto achter hem kwam. Hij heeft niet geremd”, vertelt de man in de Gazet van Antwerpen. Volgens hem was de ex-Miss ook helemaal niet bekommerd om de man. “Zij heeft eerst wat lelijke dingen naar de chauffeur geroepen. En de omstaanders hebben haar dan van antwoord gediend door te roepen dat ze een toontje lager moest zingen. De chauffeur zelf was teveel in shock om te antwoorden. De omstaanders bleven behoorlijk beleefd, de woorden ‘domme koe’ of wat dan ook zijn niet gevallen.”

https://www.hln.be/showbizz/nieuwe-getuige-van-ongeval-tanja-dexters-ze-bekommerde-zich-helemaal-niet-om-het-slachtoffer~a3f8008f/

Ze kan dan wel miss België geweest zijn, maar op menselijk vlak is Tanja Dexters overduidelijk een  zielig gevalletje.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Tanja Dexters betrokken bij ongeval met vluchtmisdrijf
« Reactie #4 Gepost op: maandag 02 december 2019 - 20:29:36 »
Citaat van: Het Laatste Nieuws
Tanja Dexters laat zich opnemen na tweede ongeval met vluchtmisdrijf: “Ze heeft hulp nodig, begrijpt ze nu”

SHOWBIZZ Tanja Dexters (42) heeft zich afgelopen weekend laten opnemen in een instelling voor psychologische hulp. Ze deed dat nadat ze zaterdagochtend tegen de oplegger van een vrachtwagen reed en vluchtmisdrijf pleegde. “Ze beseft dat ze hulp nodig heeft”, zegt Michaël Peeters (40), die tegelijk bevestigt dat hij niet langer samen is met de voormalig Miss België.

https://www.hln.be/showbizz/tanja-dexters-laat-zich-opnemen-na-tweede-ongeval-met-vluchtmisdrijf-ze-heeft-hulp-nodig-begrijpt-ze-nu~a6f40364/

Citaat van: Het Laatste Nieuws
Tanja Dexters reageert voor het eerst na haar ongeval: “Ik was niet onder invloed van alcohol of andere verdovende middelen”

SHOWBIZZ Tantja Dexters (42) heeft voor het eerst gereageerd op haar tweede ongeval met vermeend vluchtmisdrijf. Dat liet haar advocaat, Omar Souidi, persoonlijk weten aan deze krant. “De berichtgeving smeekt om nuance en rectificatie”, klinkt het. Men wil vooral duidelijk maken dat Tanja niet onder invloed was van alcohol of andere verdovende middelen, zoals in sommige media gesuggereerd werd.
https://www.hln.be/showbizz/tanja-dexters-reageert-voor-het-eerst-na-haar-ongeval-ik-was-niet-onder-invloed-van-alcohol-of-andere-verdovende-middelen~ae3d2602/

On-voor-stel-baar

Uit het artikel :

Citaat
“Tanja Dexters zal in de eerste plaats tegenover de politie haar volledig relaas doen van wat haar overkomen is”, klinkt het verder.

 ::)

Excuseer ?

Duidelijk nog geen greintje schuldinzicht.

Het plegen van vluchtmisdrijf, is hoegenaamd NIET iets dat je overkomt !
Het kan moeilijk iets anders zijn geweest dan een bewuste keuze, in een poging je verantwoordelijkheden na het ongeval te ontlopen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone