Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416051 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: leeg politiekantoor binnenwandelen en eigen oproep zelf beantwoorden
« Reactie #1020 Gepost op: dinsdag 15 oktober 2013 - 21:53:10 »
Hoog tijd om dat incompetent korps eens deftig uit te mesten, of zelfs helemaal op te doeken.
Doe mij maar een burgerwacht dan, zal efficiënter werken.

En watch my words: niet de incompetente flikken die dat gebouw onbeheerd lieten openstaan zullen vervolgd worden, maar wél deze kerel die dit bekendmaakte .... voor inbraak.
Dat is geen inbraak maar binnendringen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: leeg politiekantoor binnenwandelen en eigen oproep zelf beantwoorden
« Reactie #1021 Gepost op: dinsdag 15 oktober 2013 - 22:38:09 »
Hoog tijd om dat incompetent korps eens deftig uit te mesten, of zelfs helemaal op te doeken.
Doe mij maar een burgerwacht dan, zal efficiënter werken.

En watch my words: niet de incompetente flikken die dat gebouw onbeheerd lieten openstaan zullen vervolgd worden, maar wél deze kerel die dit bekendmaakte .... voor inbraak.
Dat is geen inbraak maar binnendringen.

Juist.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Inspecteur steunt gewonde agent in Houthalen met eigen nummer
« Reactie #1022 Gepost op: dinsdag 22 oktober 2013 - 18:02:52 »
Citaat van: GVA
Inspecteur steunt gewonde agent in Houthalen met eigen nummer

http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/essen/liedje-voor-onbekende-collega.aspx

Uit het artikel:

Citaat
Er moet meer respect voor de politie komen en tegelijk zwaardere straffen voor relschoppers.

Jaja, zwaardere straffen voor de relschoppers, en tegelijk nog meer opschortingen van straf voor de flikken die misdrijven plegen zeker.

Nooit zullen de flikken willen begrijpen dat je respect moet verdienen, en ze dat allesbehalve doen.

Citaat
Maar mochten we er niet zijn, dan zou het ook niet goed zijn.

Neen, zonder politie zou het uiteraard niet gaan. Alleen hoe velen onder hen zich misdragen zouden we best kunnen missen.

Citaat
Mensen vergeten soms dat wij naast onze job ook nog een familiaal en sociaal leven hebben.

De eersten die dat vergeten, zijn de flikken zelf, als ze zich weer eens volstrekt nodeloos als roekeloze cowboys gedragen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: overval een tankstation en je krijgt vrolijk een lift van de politie
« Reactie #1024 Gepost op: maandag 28 oktober 2013 - 14:39:14 »
Citaat
Overvaller krijgt lift van de politie naar zijn vluchtauto.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131027_00812565&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Het bij de flikken welbekende onbehouwen zijn n de hoogste graad in de omgang met de gevoelens van de slachtoffers van een misdrijf.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1025 Gepost op: vrijdag 01 november 2013 - 23:08:46 »
Waarom spreekt men eigenlijk van Absurdistan ?

Noem het gewoon bij naam : BELGIË
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1026 Gepost op: zaterdag 02 november 2013 - 02:37:43 »
Inderdaad. "Absurdistan" is een eufemisme voor "België".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1027 Gepost op: zaterdag 02 november 2013 - 13:09:13 »
Ik prefereer al enige tijd Belziek als benaming voor dit landje.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Brusselse agent stuurt 108 sms berichtjes naar prostituee
« Reactie #1029 Gepost op: zondag 03 november 2013 - 01:38:17 »
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1733669/2013/11/02/Brusselse-agent-stuurt-108-sms-en-naar-prostituee.dhtml

Uit het artikel:

Citaat
misbruik van informatie uit een strafdossier, hulp aan een vreemde om illegaal in ons land te verblijven en voor het steun verlenen aan de prostitutie

Zei men ooit niet dat een flik een voorbeeldfunctie heeft? Of dient hij alleen maar te tonen hoe het niet moet?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Brusselse agent stuurt 108 sms berichtjes naar prostituee
« Reactie #1030 Gepost op: zondag 03 november 2013 - 20:07:27 »
Zei men ooit niet dat een flik een voorbeeldfunctie heeft? Of dient hij alleen maar te tonen hoe het niet moet?

Men had er -speciaal voor die gasten- iets duidelijker bij moeten vermelden dat men daarmee het goede voorbeeld bedoelde....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
POLITIE zoekt volk in Antwerpen
« Reactie #1031 Gepost op: dinsdag 05 november 2013 - 19:43:40 »
Geen misdadigers, maar collega's.

Al is het onderscheid niet altijd even duidelijk.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: politie "vergeet" 6 jaar lang huishuur te betalen ....
« Reactie #1033 Gepost op: zaterdag 09 november 2013 - 17:53:54 »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1034 Gepost op: zaterdag 09 november 2013 - 20:50:32 »
Hmm, ...  Zomaar een huurder op straat smijten gaat niet lukken.

In 't appartementje dat ik als jonge gast ooit huurde, zo'n gevalleke gezien waarbij een andere huurder maandenlang achterstond.  Huisbaas kreeg die er niet zomaar uit.  Die moest eerst via de rechtbank.  Een beetje lepe advocaat van de huurder, zorgde er natuurlijk voor dat de huurder alvast 1 maand achterstallige huur betaalde.  Dat aanzag de rechter dan toch alvast als blijk van goeie wil, en dus bleef de huurder waar hij zat.  En de verhuurder moest dan nog crossen achter de overige drie maanden achterstallige huur.  Die kreeg hij uiteindelijk natuurlijk niet te zien, en dus kwam de zaak finaal opnieuw voor de rechter.  Heeft uiteindelijk meer dan een jaar geduurd eer hij de huurder er kon laten uitzetten.  Tel de kosten van advocaat, aanmaningen, deurwaarder, dagvaarding etc. maar allemaal op.  En dan zwijg ik nog braafjes over de staat waarin hij z'n appartement terugkreeg.  Schade en gemaakte onkosten terugvorderen?  Tsja, een kei z'n vel proberen te stropen .....

En wees maar zeker dat zulks geen alleenstaand geval betreft.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 09 november 2013 - 20:52:07 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone