Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 198737 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
    • Haus Mittenwald
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2055 Gepost op: zondag 11 februari 2018 - 00:23:54 »
Hoeveel pagina's telt deze draad intussen ? 137 !  Alstublieft.  Maar telkens je dénkt dat in deze draad nu wel zowat alles de revue gepasseerd is, blijkt dat je je mening toch weer moet herzien.

Inderdaad, 2055 berichten op nog geen 6 jaar tijd, en telkens opnieuw ziet een flik de kans om weer eens iets anders uit te steken.

Citaat
Maar hij is wél beëdigd.

Er zouden nog heel wat gevangenissen moeten bijgebouwd worden om alle flikken die al één of vele keren meineed gepleegd hebben, er te kunnen in onderbrengen.

Citaat
En voorts : kerels in het bezit van wapens, die dergelijke taal hanteren en zulke dreigementen zelfs nog maar insinueren in het bijzijn van een zesjarig kind ..... zijn een reël gevaar voor de maatschappij.

Dat is de enige reden van bestaan van deze rubriek. In het verkeer kunnen weggebruikers in contact komen met politiebeamten, en dan vind ik het belangrijk dat die weggebruikers weten dat vele van die politiebeamten gevaarlijke criminelen zijn.

Toen ik nog in België woonde, heb ik politiebeamten ontmoet die het amt niet waard waren, doch ook anderen die meer dan hun plicht gedaan hebben om me te helpen, en ik daar nog altijd dankbaar voor ben. Voor deze laatsten vind ik het bedroevend dat er zoveel rotte appels in de mand zitten die ervoor zorgen dat de bevolking geen respect voor de politie meer heeft.
"Die Teilnahme am Straßenverkehr erfordert ständige Vorsicht und gegenseitige Rücksicht." (Duitse StVO §1 (1))

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2056 Gepost op: dinsdag 13 februari 2018 - 12:11:00 »
Niet dat het nog hoeft te verbazen dat die kerel er ongestraft mee weg zou komen, maar toch :

Citaat van: HLN
Vlaamse agent die door het lint gaat tegen Ierse toeristen wordt niet gestraft

De agent die te zien is op een filmpje waarin hij Ierse toeristen bedreigt, is niet gestraft door zijn oversten. In het filmpje, dat op enkele Britse sites en op YouTube circuleert, is te zien hoe de man twee Engelstaligen en hun 6-jarig kindje bedreigt. “Mocht het van mij afhangen, ik schoot jullie in het hoofd”, aldus de man.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vlaamse-agent-die-door-het-lint-gaat-tegen-ierse-toeristen-wordt-niet-gestraft~ac7d7450

"Tgoh, ik heb ocharme 's één keer in het bijzijn van een zesjarige getierd dat ik hen het liefst van al een kogel door hun kop zou jagen.  Bwah, da's hooguit een beetje ongepast taalgebruik, meer moeten jullie daar niet van maken."

En op déze manier komt die paljas er mee weg ook nog. 

Hoe wil dit korps ooit nog geloofwaardig overkomen ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
    • Haus Mittenwald
« Reactie #2057 Gepost op: dinsdag 13 februari 2018 - 18:15:57 »
"Tgoh, ik heb ocharme 's één keer in het bijzijn van een zesjarige getierd dat ik hen het liefst van al een kogel door hun kop zou jagen.  Bwah, da's hooguit een beetje ongepast taalgebruik, meer moeten jullie daar niet van maken."

Het maakt overduidelijk dat de politie dergelijk wangedrag volkomen aanvaardbaar vindt en hoegenaamd niet van plan is om de rotte appels uit de mand te kieperen.

Het ligt dus niet enkel aan dergelijke onverlaten van agenten, maar meer nog aan de leidinggevenden bij de politie.

Een Duitse Polizist zou zich eens een dergelijke uitlating moeten veroorloven... het zou wel zijn laatste dag bij de Polizei geweest zijn.
"Die Teilnahme am Straßenverkehr erfordert ständige Vorsicht und gegenseitige Rücksicht." (Duitse StVO §1 (1))