Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 413900 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2055 Gepost op: zondag 11 februari 2018 - 00:23:54 »
Hoeveel pagina's telt deze draad intussen ? 137 !  Alstublieft.  Maar telkens je dénkt dat in deze draad nu wel zowat alles de revue gepasseerd is, blijkt dat je je mening toch weer moet herzien.

Inderdaad, 2055 berichten op nog geen 6 jaar tijd, en telkens opnieuw ziet een flik de kans om weer eens iets anders uit te steken.

Citaat
Maar hij is wél beëdigd.

Er zouden nog heel wat gevangenissen moeten bijgebouwd worden om alle flikken die al één of vele keren meineed gepleegd hebben, er te kunnen in onderbrengen.

Citaat
En voorts : kerels in het bezit van wapens, die dergelijke taal hanteren en zulke dreigementen zelfs nog maar insinueren in het bijzijn van een zesjarig kind ..... zijn een reël gevaar voor de maatschappij.

Dat is de enige reden van bestaan van deze rubriek. In het verkeer kunnen weggebruikers in contact komen met politiebeamten, en dan vind ik het belangrijk dat die weggebruikers weten dat vele van die politiebeamten gevaarlijke criminelen zijn.

Toen ik nog in België woonde, heb ik politiebeamten ontmoet die het amt niet waard waren, doch ook anderen die meer dan hun plicht gedaan hebben om me te helpen, en ik daar nog altijd dankbaar voor ben. Voor deze laatsten vind ik het bedroevend dat er zoveel rotte appels in de mand zitten die ervoor zorgen dat de bevolking geen respect voor de politie meer heeft.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2056 Gepost op: dinsdag 13 februari 2018 - 12:11:00 »
Niet dat het nog hoeft te verbazen dat die kerel er ongestraft mee weg zou komen, maar toch :

Citaat van: HLN
Vlaamse agent die door het lint gaat tegen Ierse toeristen wordt niet gestraft

De agent die te zien is op een filmpje waarin hij Ierse toeristen bedreigt, is niet gestraft door zijn oversten. In het filmpje, dat op enkele Britse sites en op YouTube circuleert, is te zien hoe de man twee Engelstaligen en hun 6-jarig kindje bedreigt. “Mocht het van mij afhangen, ik schoot jullie in het hoofd”, aldus de man.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vlaamse-agent-die-door-het-lint-gaat-tegen-ierse-toeristen-wordt-niet-gestraft~ac7d7450

"Tgoh, ik heb ocharme 's één keer in het bijzijn van een zesjarige getierd dat ik hen het liefst van al een kogel door hun kop zou jagen.  Bwah, da's hooguit een beetje ongepast taalgebruik, meer moeten jullie daar niet van maken."

En op déze manier komt die paljas er mee weg ook nog. 

Hoe wil dit korps ooit nog geloofwaardig overkomen ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2057 Gepost op: dinsdag 13 februari 2018 - 18:15:57 »
"Tgoh, ik heb ocharme 's één keer in het bijzijn van een zesjarige getierd dat ik hen het liefst van al een kogel door hun kop zou jagen.  Bwah, da's hooguit een beetje ongepast taalgebruik, meer moeten jullie daar niet van maken."

Het maakt overduidelijk dat de politie dergelijk wangedrag volkomen aanvaardbaar vindt en hoegenaamd niet van plan is om de rotte appels uit de mand te kieperen.

Het ligt dus niet enkel aan dergelijke onverlaten van agenten, maar meer nog aan de leidinggevenden bij de politie.

Een Duitse Polizist zou zich eens een dergelijke uitlating moeten veroorloven... het zou wel zijn laatste dag bij de Polizei geweest zijn.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2058 Gepost op: vrijdag 09 maart 2018 - 15:12:31 »
Citaat van: Nieuwsblad
Agent maakt zware verkeersovertreding en rijdt voetganger op zebrapad aan

ANDERLECHT - Een politieagent heeft maandagochtend een voetganger aangereden op een zebrapad in Anderlecht. Hij reed niet snel, maar zijn zicht was beperkt door een bestelwagen, die wél stopte voor de voetganger. Het slachtoffer heeft verwondingen opgelopen aan haar hals en heeft een barst in twee ribben.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180309_03399354//?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Hoe achterlijk kùn je zijn ?

Hoe dan ook : het betreft een ongeval met een gewonde.  Gelukkig is de politie al ter plaatse.
« Laatst bewerkt op: vrijdag 09 maart 2018 - 15:14:04 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2059 Gepost op: vrijdag 09 maart 2018 - 20:48:34 »
Citaat van: 'wegcode'
17.2. Het links inhalen van een gespan, van een tweewielig motorvoertuig of van een voertuig met meer dan twee wielen is verboden:
        2°      a) op de kruispunten waar de voorrang van rechts geldt;

                 b) op de andere kruispunten voor de bestuurders die voorrang moeten verlenen overeenkomstig artikel 12.3.1.

        5° wanneer de in te halen bestuurder stopt voor een oversteekplaats voor voetgangers of een oversteekplaats voor fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen of deze oversteekplaatsen nadert
            op plaatsen waar het verkeer niet geregeld wordt door een bevoegd persoon of door verkeerslichten.

Nu, had die voetganger op het zebrapad gelopen dan was hij misschien nog tijdig opgemerkt.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2060 Gepost op: vrijdag 09 maart 2018 - 23:07:53 »
Citaat van: Nieuwsblad
Agent maakt zware verkeersovertreding en rijdt voetganger op zebrapad aan

ANDERLECHT - Een politieagent heeft maandagochtend een voetganger aangereden op een zebrapad in Anderlecht. Hij reed niet snel, maar zijn zicht was beperkt door een bestelwagen, die wél stopte voor de voetganger. Het slachtoffer heeft verwondingen opgelopen aan haar hals en heeft een barst in twee ribben.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180309_03399354//?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Hoe achterlijk kùn je zijn ?

Hoe dan ook : het betreft een ongeval met een gewonde.  Gelukkig is de politie al ter plaatse.

Idd "hoe achterlijk kan je zijn" : zelfde verloop van ongeval maar geen politie bij betrokken dus hier uiteraard niet vermeld noch besproken ...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ongeduldige-bestuurder-steekt-auto-voorbij-en-rijdt-2-kindjes-aan-op-zebrapad~a3da42a5/

""knip
(...)
Een bestuurder stond te wachten aan het zebrapad om de schoolkinderen over te laten steken. Een 25-jarige man uit Houthulst had dat niet gezien en haalde de wachtende bestuurder links in. Hij kon twee schoolkinderen op het zebrapad niet meer ontwijken en reed hen vol aan
(...)
""/knip

 ???

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2061 Gepost op: zaterdag 10 maart 2018 - 14:21:07 »
zelfde verloop van ongeval maar geen politie bij betrokken dus hier uiteraard niet vermeld noch besproken ...

Dat lijkt me logisch in een draad over de politie.

De bedoeling van dit forum is niet alle verkeersongevallen te vermelden. Waarom dan wel als de politie een ongeval veroorzaakt?

Politiebeamten zijn beëdigde personen. Ze hebben vrijwillig trouw gezworen aan de Belgische grondwet en aan de wetten van het Belgische volk. Deze lieden hebben daardoor niet alleen een verkeersovertreding met zware gevolgen gepleegd, doch daardoor tevens mijneed. Maar mijneed is voor jou blijkbaar slechts een onbenulligheid.

Overigens: bij het ongeval dat jij aanhaalt, is wel degelijk politie betrokken, en weer maar eens om overtredingen te plegen. Of zie je niet dat die VW Transporter op een oversteekplaats voor voetgangers én op een fietspad geparkeerd staat, terwijl er aan de overkant parkeerplaats vrij is? En dat die zinloze kegel een overtreding van artikel 7.3 inhoudt? Vind je dergelijke arrogante provocaties gepast voor de arm van de wet?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2062 Gepost op: zondag 11 maart 2018 - 10:40:05 »
En let wel, gek genoeg is volgens het Hof van Cassatie het voorbijrijden van een reeds gestopt voertuig géén overtreding krachtens artikel 17.2.5° .....


Rolnummer : PO4165F
Datum : 14/12/2005

Krachtens art. 17.2.5°, Wegverkeersreglement, is het links inhalen van een voertuig met meer dan twee wielen verboden wanneer de in te halen bestuurder stopt voor een oversteekplaats voor voetgangers op plaatsen waar het verkeer niet geregeld wordt door een bevoegd persoon of door verkeerslichten; die bepaling verbiedt niet dat een voertuig dat reeds gestopt is voor een oversteekplaats voor voetgangers wordt ontweken.


Taalkundig gezien, zou ik het nog snappen.  Een voertuig dat nog bezig is te stoppen, is nog in beweging.  Anders is dat voertuig al gestopt.

Maar rekening houdend met de ermee gepaard gaande risico's, heb ik er al wat méér moeite mee.  Als de voorligger nog in beweging is, is de kans (relatief gezien) het kleinst dat er een voetganger gaat oversteken.  Toch is het inhalen dan een overtreding van de derde graad .  Als de voorligger reeds gestopt is, is de kans (relatief gezien) het grootst dat er daadwerkelijk een voetganger gaat oversteken.  En bijgevolg wordt ook de kans dat er een voetganger weldra morsdood gereden wordt, aanzienlijk groter.  Toch ziet Cassatie er dan géén overtreding krachtens artikel 17.2.5° in.

(uiteraard blijft de voorrangsplicht tav de voetganger sowieso overeind)
« Laatst bewerkt op: zondag 11 maart 2018 - 10:42:02 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2063 Gepost op: zondag 11 maart 2018 - 12:36:42 »
De formulering van het hof van cassatie is weer maar eens onduidelijk, want wat is "uitwijken"? Betekent dat dat ik mijn voertuig naast een voertuig mag opstellen dat gestopt is voor een oversteekplaats, of houdt dat ook in dat ik het mag voorbijrijden?

Het lijdt geen twijfel dat het voorbijrijden van een dergelijk voertuig het risico op een aanrijding met voetgangers inderdaad enorm verhoogt.

Waarom was er trouwens weer eens een arrest nodig dat regelrecht indruist tegen de wetgeving?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2064 Gepost op: dinsdag 13 maart 2018 - 11:00:21 »
Tweeps .... soek de vaudt :

https://twitter.com/LPAntwerpen/status/973224690226548736

Citaat
"Das ist viel zu viel". Deze Duitser blies 1,05 mg/l UAL, terwijl maximum 0,35 is toegelaten. We merken een dalende trend, maar nog steeds veel te veel bestuurders kruipen dronken achter het stuur. Wodca-contoles blijven noodzakelijk! Vanavond om 20.35 uur op @een.

Really ?  0.35 toegelaten, jongens ?  ::)

Vanaf 0.22 mg, doch minder dan 0.35 mg ==> 3 uur durend rijverbod + boete
Vanaf 0.35 mg ==> 6 uur durend rijverbod + boete.  (vanaf 0.65 volgens instructies Antwerps parket zelfs onmiddellijke intrekking 15 dagen) (icm bijkomende inbreuken, ook onmiddellijke. intrekking 15 dagen)

In sommige gevallen, mag de bestuurder zelfs minder dan 0,09 mg hebben.
-> iemand die een voertuig bestuurt waarvoor categorie C1, C, C1+E, C+E, D1, D, D1+E of D+E vereist is
-> iemand die personen vervoert met een voertuig van een andere rijbewijscategorie waarvoor dezelfde medische voorschriften gelden (bvb taxichauffeurs, .....)
-> iemand met een voorlopig rijbewijs / iemand met een voorlopig rijbewijs begeleiden

Niet persoonlijk bedoeld @Svenn, maar ik meen mij te herinneren hoe in deze draad nog niet zo gek lang geleden het volgende schreef :

Akkoord, maar ...
Ik heb ook een basisopleiding gehad, van de douane dan wel, in 2003. Een deel van die opleiding is radicaal veranderd, uitgebreid, bijgevoegd, deels of grotendeels aangepast of geschrapt, een ander deel weet ik nog flarden van of andere nog (groten)deels. Gewoon omdat ik in de uitvoering van MIJN deel daarin -bij de Douane en Accijnzen, dienst Toezicht-Controle-Vaststellingen, meer bepaald bij het scanteam- daar niet (meer) in contact ben gekomen. Dan heb ik het over diensten zoals bvb Geschillen ; Opsporing ; Drugs en Precursoren ; Verificatie ; Bewaking ; Hondenbrigade ; Maritieme Brigade ; Inningen/Invordering ; Accijnzen ; Invoerrechten ; boetes en andere fraaie inkomsten berekenen ; BTW/Belasting ; Kadaster/Registratie/Domeinen ;  ...
Maar ik ben dan weer beter in MIJN materie dan iemand van pakweg 't Kadaster/R/D dat zou zijn ...

Bij die agenten dus ook, allemaal dezelfde basiscursus (basis !) met de algemene dingen die je bij de politie kan tegenkomen
In die basiscursus zijn doorheen de jaren ook veel dingen veranderd, uitgebreid, aangepast, bijgevoegd, ...
Maar als iemand dan naar een specifiekere dienst overgaat, is 't m.i. logisch dat hij/zij mettertijd dingen van de begincursus zal vergeten dewelke hij niet meer zal gebruiken of tegenkomen ...
Ik geef je zeker gelijk dat iemand die dan bij de verkeerscel terecht komt wel van op de hoogte moet zijn van verkeerszaken, desnoods door eerst op te zoeken.
Het is weinigen gegeven elke punt en komma van dat kluwen te kennen.

Ik hoop dat je je niet onnodig aangevallen voelt, dat zou niet de bedoeling zijn.  Hoewel ik van mening blijf dat zulks absolute kennis basiskennis betreft, kan ik me overigens perfect (althans deels) vinden in wat je hieromtrent schrijft.  Akkoord, niet élke agent, moet per sé in staat zijn om ademanalyses correct te kunnen uitvoeren (hangt vnl af van de plaats van tewerkstelling, en de aard van het specifieke hem/haar toevertrouwde takenpakket binnen de politie).

Maar mag ik je nu héél eerlijk vragen, wat je nu vindt van een agent van de wegpolitie, nota bene belast met de ademanalyse bij een WODCA-controledispositief, die tegen betrokkene eventjes stoemelings beweert dat men als bestuurder 0.35 mg/UAL mag hebben ?  En blijkbaar niemand bij de politie die deze grove kemel gespot heeft, want hij is ongemerkt op televisie verschenen voor gans Vlaanderen.  Meer zelfs, de lokale politie van Antwerpen heeft diezélfde stommiteit zelfs nog per tweet herhaald ook nog :

https://twitter.com/LPAntwerpen/status/973224690226548736

Citaat
"Das ist viel zu viel". Deze Duitser blies 1,05 mg/l UAL, terwijl maximum 0,35 is toegelaten. We merken een dalende trend, maar nog steeds veel te veel bestuurders kruipen dronken achter het stuur. Wodca-contoles blijven noodzakelijk! Vanavond om 20.35 uur op @een.

1) Men is GVD al strafbaar vanaf 0.22 mg/UAL
2) De ademanalyse meet hoegenaamd géén dronkenschap, doch alcoholintoxicatie (= strafbare alcoholopname).  Dronkenschap wordt vastgesteld op basis van uiterlijke kenmerken !

Ik heb hen dat al laten weten in twee tweets.

op 1), de reactie:

Citaat
dag Bert, dat klopt. Fijne dag nog.

op 2), de reactie:

Citaat
dag Bert, ook dat klopt maar zoals je zelf zegt is de alcoholintoxicatie de wettelijke norm. Twitter laat echter niet al te veel plaats voor alle juridische details :) Fijne dag nog.

Euh .... juridische details hoeven toch helemaal niet ?  Gewoon de juiste term gebruiken (intoxicatie ipv dronkenschap) is écht niet onmogelijk, zelfs niet in de wereld van twitter met haar beperkte aantal tekens per tweet.  Het is zelfs éven gemakkelijk (en vooral : correct).

Mijn persoonlijke mening : onaanvaardbaar allemaal, zoiets !  Faut le faire !


« Laatst bewerkt op: dinsdag 13 maart 2018 - 13:42:01 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2065 Gepost op: dinsdag 13 maart 2018 - 13:53:02 »
Het toont aan dat de kennis van een specifieke taak bij de politie totaal onvoldoende is, en men er zelfs zijn hand niet omdraait om foutieve informatie ook nog op ruime schaal te verspreiden (ik denk niet dat er een rechtzetting gaat komen).

Als de kennis op dit gebied te wensen overlaat, hebben we geen reden om aan te nemen dat het op andere gebieden beter zou gesteld zijn met de kennis van de politie.

Het is één van de redenen waarom ik er zo tegenop zie om nog naar België te komen. Stel dat een Belgische politieagent denkt dat ik een groene verzekeringskaart moet bijhebben, wat niet het geval is in de EU, want de sticker van de Zulassungsstelle op mijn kentekenplaten bevestigt mijn verzekering. Die vent gaat alvast niet mijn Duitse verzekeraar opbellen, hij laat het voertuig takelen. Daar sta ik dan met mijn vrouw, onze hond en onze bagage.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2066 Gepost op: dinsdag 13 maart 2018 - 19:31:49 »
Het toont aan dat de kennis van een specifieke taak bij de politie totaal onvoldoende is, en men er zelfs zijn hand niet omdraait om foutieve informatie ook nog op ruime schaal te verspreiden (ik denk niet dat er een rechtzetting gaat komen).

Als de kennis op dit gebied te wensen overlaat, hebben we geen reden om aan te nemen dat het op andere gebieden beter zou gesteld zijn met de kennis van de politie.

Het is één van de redenen waarom ik er zo tegenop zie om nog naar België te komen. Stel dat een Belgische politieagent denkt dat ik een groene verzekeringskaart moet bijhebben, wat niet het geval is in de EU, want de sticker van de Zulassungsstelle op mijn kentekenplaten bevestigt mijn verzekering. Die vent gaat alvast niet mijn Duitse verzekeraar opbellen, hij laat het voertuig takelen. Daar sta ik dan met mijn vrouw, onze hond en onze bagage.

Gewoon in vloeiend Duits antwoorden.  Dat verstaan ze toch niet, en de kans is zéér groot dat ze asap van je af willen en je bijgevolg laten rijden .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2067 Gepost op: woensdag 14 maart 2018 - 00:35:06 »
Citaat van: Nieuwsblad
Inbreken in leraarskamer en tests bekeken: vier aspirant-politiecommissarisen verdacht van gesjoemel

Vier studenten van de nationale politieacademie worden verdacht van gesjoemel bij hun tests. Dat schrijft het weekblad Le Soir in de editie die woensdag verschijnt. Het viertal was erin geslaagd de sleutel van de leraarskamer in handen te krijgen. Daar konden ze de formulieren van de tests bekijken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180313_03407403?utm_source=twitter&utm_medium=dlvr&utm_campaign=twitterfeed
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
agent steelt 180.000 euro en huis van demente meter
« Reactie #2068 Gepost op: woensdag 14 maart 2018 - 09:44:03 »
Citaat van: HLN
Agent steelt 180.000 euro en huis van demente meter

DE KRANT Een vrouw die haar metekind had aangesteld als verantwoordelijke voor haar financiën om zo een onbekommerde oude dag te kunnen hebben, is door dat metekind volledig gepluimd.

https://www.hln.be/de-krant/agent-steelt-180-000-euro-en-huis-van-demente-meter~ae0026e8/

Een oude, demente meter bestelen.  Veel laffer en schaamtelozer dan dat, kan ik het mij alvast niet meer inbeelden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #2069 Gepost op: woensdag 14 maart 2018 - 09:53:26 »
Citaat van: Nieuwsblad
Inbreken in leraarskamer en tests bekeken: vier aspirant-politiecommissarisen verdacht van gesjoemel

Maar niemand schijnt te weten hoe het komt dat het zo droevig gesteld is met de kennis van de politiebeamten. Ze worden al ingewijd in de corruptie nog vooraleer ze hun opleiding beeindigd hebben. Principes en scrupules, daar hebben ze bij de politie duidelijk geen last van.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."