Auteur Topic: Centrum Brussel tegen midden september zone 30  (gelezen 6627 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #15 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 09:37:33 »

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #16 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 09:50:04 »
Idd, en eens 30 kmh geldig is, is men vanaf 37 kmh officieel wegpiraat en kan men bestraft worden met een snelheidsboete.
Vanaf 67 kmh met intrekking rijbewijs...
51 km/u , en als de rechter het op de spits drijft, al vanaf 51 km/u gemeten ipv 51 km/u na correctie (of 57 gemeten) ...


Idd, enkel bij "zeer ongunstige klim. toestand én zicht <100m" neem ik aan.
Als de radar én flits tenminste nog goed werkt bij die weerstoestand...   ;D

http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php
« Laatst bewerkt op: maandag 01 maart 2010 - 09:53:17 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #17 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 10:12:58 »
Idd, en eens 30 kmh geldig is, is men vanaf 37 kmh officieel wegpiraat en kan men bestraft worden met een snelheidsboete.
Vanaf 67 kmh met intrekking rijbewijs...
51 km/u , en als de rechter het op de spits drijft, al vanaf 51 km/u gemeten ipv 51 km/u na correctie (of 57 gemeten) ...
Idd, enkel bij "zeer ongunstige klim. toestand én zicht <100m" neem ik aan.

In alle omstandigheden.
De rechter is enkel beperkt door de wet, en de wet voorziet de mogelijkheid tot verval van het recht tot sturen vanaf 51 km/u .

Op de wegcode pagina wordt dit dan gezien als "facultatief" .

Artikel 38
§ 1. De rechter kan het verval van het recht tot het besturen van een motorvoertuig uitspreken :

    3°bis indien hij veroordeelt wegens het overschrijden van de toegelaten maximumsnelheid bepaald in de reglementen uitgevaardigd op grond van deze gecoördineerde wetten, op basis van artikel 29,§ 3, wanneer :
        * de toegelaten maximumsnelheid met meer dan 30 kilometer per uur en hoogstens 40 kilometer per uur overschreden wordt, of :
        * de toegelaten maximumsnelheid met meer dan 20 kilometer per uur en hoogstens 30 kilometer per uur overschreden wordt in een bebouwde kom, in een zone 30, schoolomgeving, erf of woonerf.



Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

wooter

  • Gast
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #18 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 11:49:06 »
Niet vergeten dat de 6km/u marge een technische marge is die het parket zichzelf heeft gegeven. De rechter is niet gebonden aan die technische marge, en die mag je vrolijk een straf uitspreken op de gemeten snelheid zonder aftrek van de technische marge.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #19 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 12:17:33 »
Niet vergeten dat de 6km/u marge een technische marge is die het parket zichzelf heeft gegeven.
De technische marge komt voort uit de technische vereisten die opgelegd worden bij de goedkeuring van de toestellen.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #20 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 18:53:39 »
Op de wegcode pagina wordt dit dan gezien als "facultatief" .
Ach so, nu zie ik het, het befaamde "niet verplicht".

Gebeurt dat eigenlijk regelmatig zoiets ? Weet je meer ?

Ik neem aan dat zoiets (enkel) bij hardnekkige recidivisten voorkomt, maar ik vrees dat zulke lijstjes niet bijgehouden worden...

"Gehaaste bussen" vegen ook (dikwijls) hun voeten aan die 30 kmh bvb...
 (zeker niet minder als de ´eigenlijk veel minder gevaarlijke´ auto´s...)

Citaat
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GPKUV02F
Bussen rijden te snel door Zone 30
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 

Citaat
http://nieuwsblad.typepad.com/leuven/2008/03/rijdt-de-bus-te.html 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
 ::)

Citaat
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DB2EOOBR    2009

'De auto's en vooral de bussen rijden altijd te snel door onze straat'
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Zover is het al gekomen...  :-\
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 13:26:21 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #21 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 20:51:38 »
Nog even en ook de bussen worden gepest  ;D
Misschien dmv drempels op de busstroken ?   8)

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #22 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 21:36:59 »
Nog even en ook de bussen worden gepest  ;D
Misschien dmv drempels op de busstroken ?   8)

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Logisch: bussen behoeven maar enkele kmh restsnelheid om onvoorzichtige kinderen * ...  ...  ... *   :-X  * knip censored *  ;)

Voor trams -op niet-aparte sporen- gaan die drempels mss ook.  ;D

Aja, trams vallen niet onder de zone 30, die zijn ongevaarlijk en remmen fantastisch ...  ;D  :-X

Wat vindt Antwerpen eigenlijk van een volledige zone 30 in de binnenstad ?

Citaat
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/district-blokkeert-uitbreiding-zone-30-in-stad.aspx?cmt=all

Antwerpen blokkeert uitbreiding zone 30
 
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 13:28:50 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #23 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 23:53:59 »
Ach so, nu zie ik het, het befaamde "niet verplicht".
Gebeurt dat eigenlijk regelmatig zoiets ? Weet je meer ?
Verval kan vanaf 51 km/u en gebeurt ook, ja.
Ik weet al zeker van 1 die met de motor zijn rijbewijs kwijtgespeeld is  voor 51 km/u (na correctie) in de BBK.

Er zijn rechters die de technishe marge niet toepassen (redenering : toestel correct bediend door opgeleide agent, geeft correct resultaat)
Dat is indertijd nog aan bod geweest iets nadat men daarmee begon.


Citaat
"Gehaaste bussen" vegen ook (dikwijls) hun voeten aan die 30 kmh bvb...
Die weten ook wel waar er geflitst wordt in de zones 30 - op voldoende lange rechte stukken ...



Citaat
HEVERLEE - De bussen van De Lijn rijden te snel door Heverlee-centrum. Dat concluderen de buurtbewoners nadat ze zelf snelheidsmetingen uitvoerden. Volgens de bewoners lappen bijna alle chauffeurs de zone dertig aan hun laars.
Dat is zo ongeveer standaard-gedrag bij De Lijn. Wie de zone 30 naleeft is een uitzondering.
Heb zelf al in de bus gezeten die boven de 50 reed (ik zag door waar ik zat zelfs nog een lagere aanduiding op de tacho) , in zone 30, aan 2 vlak bij elkaar gelegen scholen (1 kleuterschool ...)

Citaat
Want ook de bussen maken de mensen wakker 's avonds laat en 's morgens vroeg.  
Dat is hier voor de deur niet anders.
Ofwel vlegen ze ineens over het verhoogde KP hier wat verder ; ofwel is het eerst stevig remmen, om dan nadien weer stevig op het gas te gaan .... en 150m verder desnoods weer te remmen .

Citaat
,,De metingen van De Lijn zijn ongetwijfeld exacter dan de onze'', beseffen de bewoners, ,,maar ze vonden plaats ter hoogte van de halte Middelweg waar sowieso de bussen vertragen.''
Zo verdoezelt De Lijn de echte cijfers natuurlijk ... meet dat ergens waar geen haltes zijn en ze op dreef kunnen komen, en er zullen er weinig onder de 45 blijven.

Elke buschauffeur van De Lijn waarmee ik de afgelopen jaren ben meegereden, heeft voldoende overtredingen gedaan om onmiddellijk zijn rijbewijs in te trekken ... het gaat dan om een traject van 5 km met lijn 550 .


Citaat
In Leuven hebben drie chauffeurs van De Lijn een rijverbod van acht dagen gekregen omdat ze aan de Naamsepoort en de Naamsesteenweg geflitst werden toen ze een rood licht negeerden.
Hier staan geen camera's aan de lichten in het centrum ...
« Laatst bewerkt op: maandag 01 maart 2010 - 23:59:19 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #24 Gepost op: maandag 01 maart 2010 - 23:57:11 »
Nog even en ook de bussen worden gepest  ;D
Die bussen - met geregeld dubieuze remmen door manklopend onderhoud -  zijn een veel groter gevaar dan een personenwagen aan dezelfde snelheid.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #25 Gepost op: dinsdag 02 maart 2010 - 10:32:13 »
Nog even en ook de bussen worden gepest  ;D
Die bussen - met geregeld dubieuze remmen door manklopend onderhoud -  zijn een veel groter gevaar dan een personenwagen aan dezelfde snelheid.
Dat is wel niet correct hé wat je nu zegt  ;D
Shame on you  ;)

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Centrum Brussel tegen midden september zone 30
« Reactie #26 Gepost op: vrijdag 05 maart 2010 - 15:30:30 »
Als ge van gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.an gevaarlijke bussen en zone 30 spreekt...   :-X   :(

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2160.msg23444.html#msg23444

http://www.gva.be/antwerpen/lier/kind-in-levensgevaar-na-aanrijding-door-lijnbus.aspx

Kind zwaargewond na aanrijding door Lijnbus.

 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Het is overigens niet lijn 55, maar 550 , mijn favoriete buslijn ...
[/qKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 13:29:43 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I