Ik wens gebruik te maken van mijn recht op antwoord op de posting #104 in deze draad van Benny.
Dat je kritiek heb op mijn antwoord, vind ik niet erg, het is je volste recht om dit te hebben.
Maar dat je het zo aandikt vind ik wel erg.
Ik heb niets aangedikt. Ik heb alleen maar een objectieve en zakelijke analyse van jouw betrokken bericht bij wegcode.be gemaakt.
Je schrijft nu dat ik het woord voetpad gebruik i.p.v. troittoir en dit is een schande voor een instructeur.
Met het woord "helaas" heb ik aangegeven dat ik dit spijtig vind, doch nergens heb ik geschreven dat dit een schande zou zijn. Wat ik daarom wel een schande vind, is dat je liegt over wat ik geschreven heb.
Je weet goed genoeg dat ik weergegeven heb wat de vraagsteller schreef, maar je gebruikt het om te kunnen "kakken"
Dat is louter jouw kwaadwillige interpretatie, die op geen enkel objectief gegeven berust.
Ik ben éénmaal stilgevallen in de bergen en volgens jou heb ik (ernstige) problemen met het schakelen in de bergen.
Je bent niet alleen stilgevallen, je hebt me gezegd dat je ook de voering van je koppelingsplaat geroken hebt. Als dat gebeurt, loopt er inderdaad al ernstig wat mis.
Ze zijn me echt niet komen halen met een helicopter hoor
Voor iemand die met de koppeling en de versnellingen knoeit, laat de Bergwacht hier inderdaad de
Christoph 14 niet opstijgen.
Maar goed ook voor jou, want het is een zeer duur grapje als de vrouwelijke elitepiloot door je eigen schuld met dat ding moet opstijgen in Traunstein.
Toen ik in 2005 bij jullie op GRO terecht kwam en je leerde kennen had ik inderdaad het nadeel dat mijn wetgeving niet up to date was
Dat heb ik dan nog niet eens willen aanhalen. Nochtans was je toen ook al rijschoolinstructeur. Laten we hopen dat er door die lacunes geen mensen verongelukt zijn.
Toen ik hier moderator was bleek dit geen probleem te zijn integendeel je hebt me steeds graag gezien als mod, nu ik weg ben word ik hier afgeschilderd alsof ik pas uit mijn grot kom.
Ik wist zelfs niet dat speleologie een hobby van jou was.
Je was hier inderdaad graag gezien als moderator. Maar toen je je ontslag gegeven hebt, heb je er niet bijverteld dat je hier geen enkel bericht met enige meerwaarde meer zou plaatsen, doch hier enkel nog zou komen om te "kakken", om het met jouw geliefkoosd woord te zeggen.
Denk je echt dat de mensen die dit hier allemaal lezen zo dom zijn, dat ze het verschil niet zien tussen kritiek geven met als doel de veiligieid te bevorderen en tussen "kakken" op de mensen ?
Integendeel, behalve de bende van GRO en het GRO Forumbestuur, kan het maar weinigen ontgaan wie hier geregeld nog eens iets zinnigs tracht te posten en wie hier enkel nog maar komt "kakken" (gebruik nu voor de verandering toch eens het woord "schijten", zodat men ons ook met dat trefwoord bij Google kan vinden).
wees er maar zeker van, ik ben up to date, ik ken zelf jou beter dan 5 jaar geleden
Uiteraard leert men elkaar na 5 jaar beter kennen. Een "vriend" die hier in deze parel van de Alpen bij Leslie en mij met zijn echtgenote en vier kinderen een gratis vakantie gekregen heeft, en er vervolgens als voorzitter van GRO Forum niet alleen mee akkoord ga dat ik daar, niettegenstaande ik er niet het minste mispeuterd heb, op een barbaarse manier verbannen wordt, doch bovendien ook nog, net als zijn spitsbroeders aldaar, mijn e-mails daaromtrent zelfs niet beantwoordt.
Jazeker, "wijs is hij die van een vijand een vriend kan maken", doch niet zo wijs is hij die van een vriend een vijand kan maken.