Ina, er zijn dagen dat je uit je nek lult. Dit is er eentje van.
Niet echt woot.
Ik heb wat toegevoegd aan de post, ga daar maar eens kijken.
1 van mijn motorvrienden zijn we gaan begraven na een ongeval waarbij hij - vastgesteld door een verkeersexpert - aan 50 km/u reed.
De auto heeft hij niet eens aan die snelheid geraakt.
Mijn valpartij was net omdat ik als motorrijder me tussen twee auto's op een rijvak moest begeven om een wegversmalling te negotieren, en daarbij plots moest remmen omdat de voorligger alles dicht smeet. Dit had niks met filefilteren te maken.
Situaties die ook bij filefilteren geregeld voorkomen.
Ik weet hoe het er aan toegaat, woot.
Been there, done that, got the T-shirt ... and the scars. De fysieke en de mentale.
De fout die ik maakte was mijn rechter spiegel te gebruiken om te kijken of ik in het rechtervak kon invoegen, zodat ik niet in de mot had dat drie auto's tegelijk van het linkervak invoegden op het middenvak, en de bestuurder op het middenvak moest stoppen.
De fout die je meer dan waarschijnlijk maakte is met je ogen naar/in de spiegel te kijken.
Draai je hoofd wat, en niet je ogen ... beter voor je perifere zicht. Probeer maar eens.
Wat versta je over filefilteren?
Alles tussen 2 rijen voertuigen in rijden.
Ik begin me toch vragen te stellen of je echt wel eens een motorfiets hebt gehad, en hebt gebruikt in een file...
De foto geeft de tellerstand na amper 10 maanden aan.
Er is ooit wel eens wat aan de Antwerpse Ring gewerkt, en ik ben geen enkele dag te laat geweest op het werk.
De risico's, die heb je heel vaak zelf onder controle.
Daar zit een goed deel wishful thinking bij.
De risico's controleer je niet. Je reacties wel ...
Maar het eigenaardige is dat automobilisten vrolijk hun kar nog voor mijn auto durven gooien als ik nader,
En die heb je onder controle

terwijl mensen ongelofelijk veel moeite doen om motorrijders de ruimte te geven om in te laten halen.
Soms op het gevaarlijk af ...