Auteur Topic: Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's  (gelezen 2005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's
« Gepost op: woensdag 28 april 2010 - 16:46:48 »
Citaat van: autokanaal.be
Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's

Wie zich altijd aan de verkeersregels houdt, kan toch nog altijd boetes in de bus krijgen. Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V) erkent immers dat flitscamera's niet voor honderd procent betrouwbaar zijn en dat onschuldige mensen daardoor bestraft kunnen worden.

"Of het nu om een digitale of analoge flitscamera gaat, alle foto's moeten één voor één door een agent worden bekeken", verduidelijkt Schouppe in de Corelio-kranten. Omdat er vaak meerdere auto's op dezelfde foto staan, is het soms giswerk wie effectief te snel reed.

"Het uitgangspunt is vaak dat de linkse wagen wilde inhalen en dus de overtreding beging. Maar soms is het echt kijken en zoeken en dan gebeuren er inderdaad vergissingen", bekent de staatssecretaris voor Mobiliteit in de ontslagnemende regering.

Schouppe benadrukt dat dit zelden voorkomt. "Mensen die een pv in de bus krijgen, maar er zeker van zijn dat ze niet in overtreding waren, kunnen zich dan best tot het parket richten."

"Fouten uitgesloten"

De federale politie zegt echter dat er in hun software een tooltje zit dat kan bepalen op welke rijstrook de overtreding gebeurde. "Fouten zijn uitgesloten, met de nuance dat het nog steeds om manueel werk gaat".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's
« Reactie #1 Gepost op: maandag 03 mei 2010 - 00:24:45 »
Dezelfde onfeilbaarheid die we van wegcode.be kennen, ongetwijfeld ...

Ge moet het eigenlijk toch maar durven zeggen, terwijl er een "technische marge" gehanteerd wordt van 6%, en terwijl er meerdere gedocumenteerde gevallen zijn van onfeilbare flitspalen die de mist ingingen, maar waarop wel een PV volgde, opgesteld door een onfeilbaar bevoegd persoon ...
« Laatst bewerkt op: maandag 03 mei 2010 - 00:27:15 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's
« Reactie #2 Gepost op: maandag 03 mei 2010 - 13:24:34 »
Citaat
De federale politie zegt echter dat er in hun software een tooltje zit dat kan bepalen op welke rijstrook de overtreding gebeurde. "Fouten zijn uitgesloten, met de nuance dat het nog steeds om manueel werk gaat".
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.

http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/foto-sjabloon/foto-sjabloon_main.htm

En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Zelfs met de onbemande -flitspalen- had men vroeger zware problemen (amper 4% was in 2004 correct   :o) ; dat zou ondertussen toch opgelost moeten zijn...

Citaat
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1447.msg13421.html#msg13421

Citaat van: Gabriel op Vrijdag 06 Februari 2009 - 10:48:55 (GMT-1)
--------------------------------------------------------------------------------
In Lummen (provincie Limburg) werd ik zo'n 3 weken geleden geflitst op een rechte baan waar de maximaal toegelaten snelheid 70Km/u bedraagt. Ik had mijn cruisecontrol staan tussen 70km/u en 75km/u op het moment dat ik geflitst werd. Ik werd tegenhouden en mijn boorddocumenten werden gecontroleerd. De agent vroeg me waarom ik 87Km/u op een stuk maar maximaal 70km/u toegelaten was en ik verzekerde dat dat onmogelijk was dat ze mij tegen 87km/u geflitst hadden. Na navraag bij zijn collega's bleek ik geflitst te zijn tegen 83km/u en na een correctie werd dat herleid tot 77km/u. Nu twijfel ik nog steeds aan de juistheid van deze meting.

Kan ik hier niets tegen beginnen?

Citaat
http://www.gva.be/dossiers/-v/verkeersveiligheid/camerafout.asp
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 <Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Ik denk dat hiermee "het sjabloon" bedoeld wordt.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 10:56:43 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's
« Reactie #3 Gepost op: maandag 03 mei 2010 - 16:13:01 »
En betreft de juistheid is men altijd afhankelijk hoe juist "men" de mobiele radarpost uitgelijnd heeft.
Niemand controleert die mensen...

Inderdaad.

Een aantal jaren geleden is zo gebleken dat er in het Gentse snelheidsmetingen uitgevoerd waren, terwijl de politiebeamten nog niet beschikten over de vereiste toebehoren om het toestel correct op te stellen. Dat belette deze beëdigde personen niet om in de desbetreffende PV's te verklaren dat ze het meettoestel opgesteld hadden overeenkomstig de voorschriften.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."