Auteur Topic: piloot moet noodlanding maken omdat passagier maar scheten blijft laten  (gelezen 1129 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
piloot moet noodlanding maken omdat passagier maar scheten blijft laten
« Gepost op: zondag 18 februari 2018 - 14:12:17 »
Citaat van: HLN
Passagier blijft maar winden laten, piloot moet noodlanding maken

BIZAR Een piloot van Transavia Airlines zag zich vorig weekend genoodzaakt een noodlanding te maken nadat in het vliegtuig een ruzie was uitgebroken omtrent een man die maar niet ophield met winden laten. Het incident deed zich voor tijdens een vlucht van Dubai naar Schiphol.

https://www.hln.be/bizar/passagier-blijft-maar-winden-laten-piloot-moet-noodlanding-maken~aa237b3b

Eigenlijk is de noodlanding veeleer het gevolg van het daardoor ontstane handgemeen.

Hoe dan ook : een vlucht vanuit Dubai naar Schiphol, nu moeten omleiden naar Wenen om daar een noodlanding te maken ..... pfieuw !

Ik hoop dat de betrokkenen zo slim zullen zijn om een goede advocaat onder de arm nemen.  De luchtvaartmaatschappij moest zo 's op het idee komen om hen te laten opdraaien voor àlle gemaakte onkosten en claims die daaraan verbonden zijn .....
« Laatst bewerkt op: zondag 18 februari 2018 - 14:14:23 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: piloot moet noodlanding maken omdat passagier maar scheten blijft laten
« Reactie #1 Gepost op: zondag 18 februari 2018 - 17:04:47 »
Dat stinkt dat zaakje.... ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: piloot moet noodlanding maken omdat passagier maar scheten blijft laten
« Reactie #2 Gepost op: maandag 19 februari 2018 - 15:39:55 »
En zeggen dat de luchtverkeersleiders, als het druk is, er om de 5 minuten ene laten  vliegen...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."