Auteur Topic: Wat is dat hier?!?!?!  (gelezen 2419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline canadabeauty:-)

  • Starter
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
  • canadafreak...believe in your dreams
Wat is dat hier?!?!?!
« Gepost op: vrijdag 21 mei 2010 - 15:22:50 »
Amaai wat een zootje is het hier?
Wat is het toch leuk om hier te vernemen dat jullie toch zo goed met elkaar kunnen omgaan!
Het is een regelrechte schande, mensen wees toch eens realistisch ....Er worden postings allerhande gedaan door ook zoveel verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden.
In plaats van op een rustige , eerlijke en respectvolle manier met elkaar om te gaan, NEEN , een beetje elkaar afbreken, krenken en de dieperik induwen, dat is het enige wat hier gebeurt achter de schermen!
We zijn allemaal mensen van vlees en bloed met hun eigen waarden en normen...In plaats van constant op elkaar af te geven zouden jullie beter een cursus 'BELEEFDHEID' volgen.
Ik mag dan wel geen rijinstructeur zijn, of helemaal geen verkeerswetgeving kennen, maar beleefdheid ken ik wel.
Als er een topic( op een andere verkeerssite) wordt afgesloten omdat het gewoon de spuigaten uitloopt, omdat het helemaal niet meer met de feiten te maken heeft vind ik het erg dat moderatoren helemaal niet het recht hebben om maatregels te treffen.
@Jozef...Ik vind niet dat je de vriendschap tussen Benny en jou  zo maar in de discussie mag smijten, aangezien dat helemaal niks met de feiten te maken heeft.

Mvg,

Nancy

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat is dat hier?!?!?!
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 21 mei 2010 - 15:57:39 »
Nancy,

Het komt ons niet toe om te beslissen wat moderatoren op een ander forum te doen en te laten staat. Wel is het ons volste recht om daarover hier van gedachte te wisselen.

Als het daadwerkelijk zo zou zijn dat je helemaal geen verkeerswetgeving kent, dan raad ik je aan, in het belang van jouw veiligheid en die van de andere weggebruikers, om je niet meer op de openbare weg te begeven.

Lessen in beleefdheid hebben we hier zeker niet te leren van iemand die zelfs niet eens de discretie aan de dag legt om hier niet te posten over discussies die op de gesloten rubriek voor beheerders en moderatoren plaatsvinden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."