Auteur Topic: Forumetiquette en recente ontwikkelingen  (gelezen 2440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Forumetiquette en recente ontwikkelingen
« Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 13:34:24 »
Beste leden,

De sfeer in het forum is weer eens te vijandig geworden. Er worden aanvallen op leden (en niet-leden) uitgevoerd. Er worden verwijten geslingerd naar andere websites. Dit alles staat het doel van deze website in de weg, nl. het discussieren over sociaal, hoffelijk, vlot en veilig wegverkeer. Om de toestand te normaliseren zal er dan ook streng opgetreden worden, dit om de discussies op deze website terug te brengen naar het doel van de website.
Referenties naar andere websites kunnen nog altijd, dat is immers de kern van een discussieforum. We halen argumenten of voorbeelden en kaderen deze op dit forum. Een rechtstreekse aanval naar een ander forum kan echter niet. Ik zal dan ook de komende dagen een aantal draden opschonen.
Ik wens iedereen er nog eens aan de herinneren dat er een forum-etiquette is, welke jullie hier (http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,3.0.html) kunnen vinden. Overtreding van deze etiquette zal op zijn minst tot een waarschuwing leiden en mogelijk tot verbanning. Ik raad iedereen deze er nog eens op na te lezen. Als ik nog overtredingen vaststel zal dit zeer waarschijnlijk leiden tot de eerste verbanning van dit forum.

Nog veel discussieplezier, en vooral voeder de trollen niet op het forum !

JC

"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519