Auteur Topic: Verdwenen berichten  (gelezen 13459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sub-sti-tuut

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 87
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010 - 13:44:05 »
Record !
3 dagen zonder probleem kunnen inloggen en direct de "ongelezen berichten sinds bezoek" kunnen lezen.

Gisteren weer alles "verdwenen" bij inloggen en daarjuist ook ...

Ik wil niet met verwijten en aantijgingen gaan smijten maar moet ik paranoïa worden dat er iemand op mijn nick probeert in te loggen ?
En zo -met proberen in te loggen- de "ongelezen berichten sinds laatste bezoek" verzet naar "nog te lezen ongelezen berichten".
Of indien het lukt, wat rondneust ...  dat is het enige wat ik nog kan bedenken op dit ogenblik.
Okee, ik heb dan wel een rare nick-name maar ik gebruik die overal.
Is in dit forum blijkbaar wel apart gezien hetgeen er allemaal rondgeslingerd wordt naar anderen.
Zowel binnen het forum als erbuiten.

Dit is toch niet normaal meer ?
Ik zit op 6 (5 en dit) fora -allemaal SMF- en op geen enkele van de 5 andere is mij dit al overkomen.
Wel dat intussen, door Michel opgeloste, probleem van die verspringende tekst op 1 forum.
Intussen daar ook dat probleem rechtgezet, tot blijdschap van velen.  :)
Dus Michel : in hun naam nogmaals dank !


Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #16 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010 - 16:11:21 »
Ik wil niet met verwijten en aantijgingen gaan smijten maar moet ik paranoïa worden dat er iemand op mijn nick probeert in te loggen ?

Als je voor een sterk paswoord zorgt, is het vrijwel onmogelijk dat iemand anders inlogt met jouw nick.

Citaat
Is in dit forum blijkbaar wel apart gezien hetgeen er allemaal rondgeslingerd wordt naar anderen.
Zowel binnen het forum als erbuiten.

Is dat dan op andere forums zoveel beter misschien?

Ja, er zijn er. Forums met een dictatoriale forumpolitie, waar voor het minste een bericht verwijderd wordt, een draad gesloten of verwijderd, leden verbannen worden, enz. Maar dat is niet onze stijl.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline sub-sti-tuut

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 87
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #17 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010 - 18:02:38 »
Als je voor een sterk paswoord zorgt, is het vrijwel onmogelijk dat iemand anders inlogt met jouw nick.
Ja, lang genoeg, cijfers en letters en ik wissel van paswoord om de zoveel tijd (binnenkort terug).  :)
Geen geboortedatum, telefoonnummer, mailadres of (forum)naam of wat dan ook als paswoord
Het paswoord is ook niet mijn nickname zelf (dat gebeurt ook veel).

Ik had ook het gedacht (moest het kunnen) dat het proberen an sich al genoeg zou zijn om die switch te kunnen maken.
Maar op dat gebied ben ik een leek, dat laat ik aan anderen over.
Daarom de topic hierover.

Vandaag speciaal een paar keer meer ingelogd en geen enkel probleem meer gehad, enkel vanmiddag de eerste keer inloggen dat het misliep.

Citaat
Is dat dan op andere forums zoveel beter misschien?
Op de fora waar ik kom wel, blijkbaar verrast dit jou ?
Stikt forumbeleid, waar niet van afgeweken wordt, ook niet door de mods en admins.
Eentje (van 6) waar wel eens EVEN kinderachtig wordt gedaan, maar dat is enkel in het desbetreffend subfora.
Wil je geen zever en gezaag lezen, moet je daar niet zijn. De andere subfora zijn deftig en worden deftig gehouden.
Goede afspraken maken goede vrienden, niet ? 
En nee, geeneen ervan is eentje van "die andere fora".
Ik verwijs wel regelmatig mensen naar beide sites maar voor de rest zoeken ze het daar zelf uit.

Citaat
Maar dat is niet onze stijl.
Laat ons hopen, want ik heb hier de laatste tijd wel meer dan eens :o gedaan door een aantal berichten ...


Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010 - 18:11:15 »

Offline sub-sti-tuut

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 87
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010 - 18:59:40 »
Bedankt voor het na te kijken, Rafael.

Offline sub-sti-tuut

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 87
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #20 Gepost op: vrijdag 18 februari 2011 - 15:44:00 »
Nog eens even onder de aandacht brengen ... nog mensen die er nog (vrij) regelmatig last van hebben ?
Bij mij is 't meestal 50/50.

Vanmiddag thuisgekomen van een klein weekje Nederland.
De laatste keer dat ik hier aktief was, zeker dat ik correct uitgelogd had en alle berichten gelezen.
Een kleine week weggeweest, niet op het forum geweest (verlof is internet- en computerloos voor mij).
Nu ingelogd op forum en weeral eens alle berichten verdwenen toen ik op "berichten sinds laatste bezoek" klikte ...
Was zondagavond of maandagmorgend dat ik laatst aktief was.

Ik heb de berichten wel kunnen lezen door verder te klikken op "ongelezen berichten" (zelfde scherm).
Niet dat er hier zulk wereldschokkend nieuws te lezen was de voorbije week  :) , maar 't blijft vervelend.


Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #21 Gepost op: vrijdag 18 februari 2011 - 16:53:02 »

Niet dat er hier zulk wereldschokkend nieuws te lezen was de voorbije week  :)

Neen, daar hebben de Belgische politici voor gezorgd door het wereldrecord van de duur voor een regeringsvorming te verbreken (en ze zijn nog lang niet aan de nieuw pattatten).  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline sub-sti-tuut

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 87
Re: Verdwenen berichten
« Reactie #22 Gepost op: vrijdag 18 februari 2011 - 17:44:29 »
Dat WR (verkiezingen < > onderhandelingspartijen komen tot een akkoord) heeft België al.
Nu nog het absolute WR (verkiezingen < > parlement die de regering goedkeurt).
Want er kan dan al een akkoord zijn, het parlement moet ze ook nog goedkeuren ook !  8)
 => http://www.hetwereldrecord.be/
Nog 38 dagen en een paar uur ...

Mogen we hopen bij 365 dagen op een nieuwe -uiteraard officiële- feestdag (13 juni) ?  ;D


En over zo'n stuntels is hier dus niets van te vinden ?  :)
Nieuwe topic starten over "politiCI" ...  ;)