Auteur Topic: Parkeren voor gevorderden  (gelezen 2818 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Parkeren voor gevorderden
« Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 16:41:52 »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Parkeren voor gevorderden
« Reactie #1 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 16:57:24 »
En hier mogen dergelijke bestuurders volop dienst doen als amateur-rijschoolinstructeur ...
Terwijl men tegelijk (onder druk van de rijschoollobby) zou willen verbieden dat gebreveteerde instructeurs buiten rijschoolverband nog betalend rijlessen geven .

Nur in Belgien !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Daffodil31LE

• Expert
  • Pienter Pookje
« Reactie #2 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 17:10:19 »
Wat een prutser. Ik had m'n auto al vier keer achter die Xantia gepropt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 18:57:14 »
Het duurt zelfs een hele poos vooraleer de bestuurder eraan denkt om haar wielen weer recht te zetten....  Hoeveel keer is ze nu eigenlijk uitgestapt, gaan kijken, weer ingestapt en nog eens een halve meter achteruit gereden?  Ik ben de tel al een beetje kwijt
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 19:04:56 »
Wat is er mis? Ze staat toch mooi naast de boordsteen!
Kom eens in Oelegem kijken, 30% staat steevast half op het voetpad-fietspad.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #5 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 19:08:47 »
Denkelijk ertegen, anders moet je niet zoveel gas geven om nauwelijks een halve meter achteruit te rijden ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 19:24:31 »
Zo een Bomma hebben we hier ook, 6000rpm en nog een minuut nodig hebben om eindelijk in gang te geraken, de eerste 500m laat ze haar koppeling niet volledig los (weet zelfs niet of ze die ooit lost).
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #7 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 19:29:57 »
Zo een Bomma hebben we hier ook, 6000rpm en nog een minuut nodig hebben om eindelijk in gang te geraken, de eerste 500m laat ze haar koppeling niet volledig los (weet zelfs niet of ze die ooit lost).

Die is misschien vliegenier geweest. Die geven ook volgas bij het opstijgen.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #8 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 20:43:21 »
Wat is er mis?

Dat het nogal lang duurt?

Nu, in België zou 't inderdaad wellicht zo lang niet duren.  Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in.  Hier rijden er genoeg rond die hun tuuteke er maar op los euh... parkeren.  De kans dat een bestuurder hier gewoon pal voor die oprit zou blijven staan, zonder verder omkijken, is reël.

't Strafste dat ikzelf ooit gezien heb, was een bestuurder die er zich niet eens voor geneerde om bij Allerheiligen zijn auto gewoon pal op de oprit van m'n ouders te parkeren.  Dus niet ervoor, maar gewoon pal erop.  Zonder iets te vragen. (mijn ouders wonen in de straat waar 't kerkhof gelegen is, en dan is 't daar bij Allerheiligen ni meer te doen).  M'n vader kon zijn eigen garage niet meer in of uit....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #9 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 20:46:31 »
Denkelijk ertegen, anders moet je niet zoveel gas geven om nauwelijks een halve meter achteruit te rijden ...

Bij de eerste rangeerpoging hoort ge goed dat ze de handrem optrekt, maar of ze die daarna weer (volledig) afzet hoor ik niet zo...
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #10 Gepost op: maandag 14 juni 2010 - 21:00:16 »
Ja Bert daarom mijn straffe uitspraak "wat is er mis".
Veel liever dat ze zo parkeren dan ergens ten velde hun wagen stoppen en achterlaten.