Ik weet wel waarom ik een pick-up gekocht heb, is nu al bijna onmisbaar. Hopelijk lukt het nog enkele jaren daarmee.
Ik zou toch niet teveel daarmee door de stad rijden en langer parkeren...
Google eens op ´asobakken´... 
Ik weet het en het is ook al jaren dat ik zoveel mogelijk uit de steden weg blijf, net door het asociaal gedrag die nog eens door de overheid gepromoot wordt.
Tegenwoordig kun je er enkel nog peperduur parkeren op voorwaarde dat je met een sardienendoos rijd waar je met moeite in of uit kan.
Gisteren nog had Rita bijna een blauw oog door de zonneklep die naar beneden stond in de corolla.

Ik rij er maar zelden meer mee, net omdat je er zo eng benepen in zit.
En kwestie van verbruik zal de Dodge minder vervuilen dan onze huidige 2 dieselstoven met de geïnstalleerde LPG instalatie.
Het verbruik zal inderdaad naar alle waarschijnlijkheid wel dubbel zo hoog zijn maar gezien LPG maar de helft van de prijs kost en veel minder vervuilend is is het wel zijn investering waard vind ik. Zeker als je nog eens voor die prijs zeer veel luxe, ruimte, (rij)comfort en een motor met 3x zoveel PK er bij krijgt.
Nu ziet het er naar uit, na bijna 8 maanden, dat ik nu zaterdag hem eindelijk in ontvangst zal kunnen nemen.
Ondertussen ben ik wel noodgedwongen moeten stoppen met mijn eenmanszaak wegens niet rendabel en door de onmogelijkheid, grotendeels door de wetgeving en voortdurend veranderende wetgeving, om mijn job te kunnen uitvoeren.
En als toemaatje heb ik vandaag nog eens een BTW-boete ontvangen van ruim €4000 omdat ik heb durven zelfstandig beginnen en ermee gestopt ben (grotendeels net door de overheid) voor ik bankroet ging.
De zelfstandigen hebben/verdienen veel geld beweert men dan.

Had ik gewoon blijven stempelen had ik veel meer verdiend, veel minder zorgen gehad en meer bestaanszekerheid. Dat weet ik zeker.