Auteur Topic: Reminder: Forumetiquette  (gelezen 3239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Reminder: Forumetiquette
« Gepost op: maandag 05 juli 2010 - 08:23:50 »
Onderstaande artikel wens ik nog eens onder de aandacht te brengen van de forumdeelnemers.

Citaat
Don't feed the trolls

Trolls zijn forumdeelnemers die erop uit zijn tweedracht in discussieforums te zaaien of de Forumetiquette met de voeten te treden. Ze voelen zich voldaan als anderen op hun provocerende bijdragen ingaan.

Laat trolls links liggen en meld ze aan een forumbeheerder of forumleider, die er zo nodig zal tegen optreden.

Als ieder forumlid de bijdragen van trolls gewoon negeert, verliezen die vredeverstoorders hun plezier en trekken ze verder.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Reminder: Forumetiquette
« Reactie #1 Gepost op: maandag 05 juli 2010 - 15:05:49 »
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Bedankt voor de herinnering, Joeri. Ik besef dat ik me al veel te dikwijls laten vangen heb door de trolls hier. Vanaf nu ga ik ze dan ook gewoon negeren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Reminder: Forumetiquette
« Reactie #2 Gepost op: maandag 05 juli 2010 - 18:48:37 »
Prachtig hoe jullie bezig zijn  :o

Een tijdje geleden was werd er hier brand en moord geschreeuwd omdat ik om het GRO-forum een draad gesloten heb.
Nu zijn er hier al 2 draden gesloten  ???
Makkelijk toch he, een ander veroordelen en net hetzelfde doen ?

De grootste trol hier mag wel een draad openen, waarin hij woorden in mijn mond legt die ik nooit geschreven heb,  nog voor dat ik mag reageren is de draad gesloten. 8)
« Laatst bewerkt op: maandag 05 juli 2010 - 22:43:38 door benny stinkens »

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Reminder: Forumetiquette
« Reactie #3 Gepost op: maandag 05 juli 2010 - 18:51:53 »
Benny, dat is een beetje kort door de bocht. Kijk naar het publiek dat deelnam aan de bewuste gesloten draden en trek uw conclusies.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Reminder: Forumetiquette
« Reactie #4 Gepost op: maandag 05 juli 2010 - 23:32:54 »
Dat heb ik gedaan Joeri, maar ik kan je maar moeilijk vragen om me nog eens te ontslaan. :(