Auteur Topic: 150 Spaanse toeteraars krijgen boete in Brussel  (gelezen 1770 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
150 Spaanse toeteraars krijgen boete in Brussel
« Gepost op: vrijdag 16 juli 2010 - 00:13:51 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Telkens de Duitse ploeg gewonnen had, werd hier in Berchtesgaden tot 45 minuten na de wedstrijd getolereerd om al toeterend rond te rijden.

30 minuten na de wedstrijd verscheen de Polizei op straat om de bestuurders te verwittigen dat het 15 minuten later moest gedaan zijn.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 10:12:23 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
Re: 150 Spaanse toeteraars krijgen boete in Brussel
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 16 juli 2010 - 04:56:59 »
Er zitten er hier ook een paar in de buurt dat ze beter eens een boete zouden geven.
Die toeteren er maar op los zonder reden, zowel overdag als 's nachts. >:(

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 16 juli 2010 - 08:28:41 »
150 Spaanse toeteraars krijgen dus een boete, ik ben eens benieuwd wat men in Antwerpen gaat doen als de Turken nog eens een match ergens winnen. Ik heb ze daar al meermaals toeterend zien rondrijden, bovendien met mensen die uit auto's hangen, op motorkappen zitten, ...
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Jari

• Expert
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 16 juli 2010 - 11:35:21 »
150 Spaanse toeteraars krijgen dus een boete, ik ben eens benieuwd wat men in Antwerpen gaat doen als de Turken nog eens een match ergens winnen. Ik heb ze daar al meermaals toeterend zien rondrijden, bovendien met mensen die uit auto's hangen, op motorkappen zitten, ...
Over trouwerijen dan nog niet gesproken...

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 16 juli 2010 - 12:52:13 »

Spanje behoort tot de EU, Turkije (gelukkig nog) niet. Die losgeslagen Turken mogen dus niet beboet worden, want dat zou racisme zijn.  :-X

AR 44.3 verbiedt weliswaar personen te vervoeren op de uitwendige delen van de carrosserie van een voertuig, maar dat doen overheidsbeamten elke dag: vuilnisophalers staan achteraan de vuilnisophaalwagen op een trede. De bestuurders van vuilnisophaalwagens daarvoor niet beboeten, maar Turken wel, zou dus alweer racisme zijn.  :-X
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #5 Gepost op: maandag 19 juli 2010 - 22:59:04 »
Ssssst.  Breng schrijfgrage agenten nu ni op leuke ideetjes, om voortaan die karladers te beginnen beboeten daarvoor hé  ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: maandag 19 juli 2010 - 23:28:49 »
Ssssst.  Breng schrijfgrage agenten nu ni op leuke ideetjes, om voortaan die karladers te beginnen beboeten daarvoor hé  ;D

't Is maar voor als ze ideeën zouden nodig hebben voor een stiptheidsactie... terwijl ze die bestuurders van vuilnisophaalwagens beboeten, doen ze elders geen kwaad hé...  :D ;)