Jozef,
Voor zover ik weet ben jij het die Benny gekloot hebt. Dat je dan nog verjaardagswensen verwacht van iemand die je net tevoren in z'n kloten geschopt hebt, getuigt dan weer van een elementair gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik denk dat enige verzoening niet vanuit Benny moet komen, maar vanuit jouw hoek. Benny zal daar wel open staan, maar ik vind het ongelofelijk hautain om eerst Benny een kloot af te trekken en dan nog verontwaardigd te zijn als die man dan beslist om alle contacten met je te verbreken.
En als meneer Peeters dit forum bezoekt onder de naam Hutsekluts, dan nog heb ik er geen probleem mee. Sommigen zitten hier teveel van de conspiracy-koolaid te drinken... Bij deze ook groetjes aan Rik D'huyvetters

Dit gezegd zijnde....
Wegcode.be 4.0 verlaat hun eigen wet.php gebrouwsel wat ik wel goed vond werken voor een kant en klaar pakket dat minder eenvoudig omspringt met de wetteksten, maar het ziet er wel gelikt en moderner uit. En aangezien niemand eens geraakt over de antwoorden binnen de Vraagbaak en dit al menig virtueel slachtoffer heeft geëist vind ik het eigenlijk niet slecht dat de vraagbaak nog meer gelimiteerd wordt. Nog liever zou ik hebben dat de Vraagbaak rechtstreeks doorlinkt naar een overheidsinstelling en dat de overheid haar eigen gecreëerde problemen maar eens oplost.
Dirk's grote bericht klonk onheilspellend, en alle links naar wet.php zijn nu royaal gefucked, maar het resultaat krijgt van mij toch een 7 op 10. En dat voor iemand die al meer dan 10 jaar aan die ziever werkt en in tussentijd heel wat interessantere dingen te doen had in zijn persoonlijke leven dan die klote-wegcode

.