Auteur Topic: Temse maakt het bont  (gelezen 4496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline modano

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 90
Re: Temse maakt het bont
« Reactie #15 Gepost op: zaterdag 04 september 2010 - 09:28:14 »
Ik vind dat laatste op deze site nogal meevallen, Modano.  Zolang het niet beledigend, kwetsend, racistisch, enz. is, kan en mag er hier veel gezegd/geschreven worden.  En gelukkig maar.  De forumregels hier durf ik gerust ruimdenkend doch correct te noemen.   

Ik bedoelde dan ook niet dit forum. Ik had het eigenlijk op internet/kranten/televisie/... in het algemeen, zowel in Belgiƫ als in het buitenland.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Temse maakt het bont
« Reactie #16 Gepost op: zondag 05 september 2010 - 03:54:49 »
Temse????
Das Belgiƫ zeker?



 ;D ;D ;D

Offline Jari

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 450
  • Geslacht: Vrouw
Re: Temse maakt het bont
« Reactie #17 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 11:09:54 »
Hahahahahaha serieus... trieste situatie dit...
Ik zie dat rond puntje trouwens inderdaad altijd liggen van op de brug en het ziet er heel raar uit...

Maar ja, no offence, maar Temse ziet er altijd mooi uit (van de overkant) tot je erin bent! Het lijkt daar altijd grauw en grijs!

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Temse maakt het bont
« Reactie #18 Gepost op: woensdag 15 september 2010 - 22:39:35 »
Maar ja, no offence, maar Temse ziet er altijd mooi uit (van de overkant) tot je erin bent!

Mooi van ver,.... maar verre van mooi  ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Jari

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 450
  • Geslacht: Vrouw
Re: Temse maakt het bont
« Reactie #19 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 08:58:43 »
Inderdaad, Bert! :P


Oh, by the way, ik was vorige week op dat rond punt! :P Maar niks speciaals te melden, het was er heel rustig, dus geen vreemde toeren gezien ofzo...